U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 7 kwietnia 2023

Druga

 Zawsze są ci, którzy przynależą. I ci, którzy stoją z boku. Cytat z tego serialu. Ja przeważnie jestem z tych drugich.

 Zrobiłam drugą Sieć-chustę. Czarną 🖤 Jeszcze bardziej sieciową (nie mylić z sieciówkową) niż TA pierwsza. Właściwie przerobiłam , zmieniając druty na najgrubsze, jakimi dysponuję. Plus dodałam motek. Z bawełno-wiskozo-lnu. Projekt autorski.  

 
 
    
  

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładna jest ta chusta:)))świetny zestaw z białą spódnicą:)))Pozdrawiam serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, też mi się ta biała spódnica tutaj bardzo podoba 🤍

      Usuń
  2. To jest taka wariacja (jak w muzyce, nie jak w zyciu) numer 2 na temat czarnej chusty. Cos mi sie wydaje, ze bedzie tych wariacji wiecej. Czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie... Chyba wyczerpała się moja potrzeba chust, wystarczy. A i druty od kilku tygodni leżą odłogiem 🙃😉

      Usuń
  3. Ja zazwyczaj też ta druga i ... dobrze mi z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kompozycja stylistyczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Super jest ta chusta, ma coś w sobie. Świetnie się komponuje z twoją stylizacją! Całość ślicznie ze sobą współgra, po prostu pięknie jest! Zazdroszczę, też bym chciała umieć robić takie cuda :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo - tyle miłych słów 🥰😘

      Usuń
  6. Wspaniała chusta, inna niż wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super usieciowiona całość! :D
    Chusta fajnie by też na tej białej kiecce wyglądała! Na biedrach - sieć by była widoczna:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie noo, proszę - na tyłku chusta to jest za dużo 😆

      Usuń
  8. No patrz, znowu przerobiła! Ale teraz ma większą siatę.
    Ach ta Sivka! Z tych drugich. Z tych ciekawszych!

    OdpowiedzUsuń