U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 5 lutego 2022

Orze(ch)ż ty

 
 SweTwór 100% wełniany, dziergany na drutach od dołu, bezszwowo. W kolorze Orzech Ziemny. W roli ściągaczy - motyw kłosa. Wykon by Sivka. Według własnego gustu, potrzeb i pomysłu 💪 Ożeż ty, Orzeszku ✌️ A foty w Sea Towers w Gdyni 🙂
    
 
  
 
 
  
   

22 komentarze:

  1. Śliczność i piękność!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówcą! Pomysł na kłosowe "ściągacze" - rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweter:)))bardzo fajne są wykończenia:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściągacze, które nie są zwykłymi ściągaczami zawsze przykuwają moją uwagę. Świetny sweter!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ileż można w zwykłe ściągacze... Ja to w ogóle najbardziej lubię bez ;)

      Usuń
  5. Jakie piękne to wykończenie!!! Jesteś prawdziwą artystką!
    I brawa dla fotografa, bo zdjęcia świetne!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kłosy są efektowne. I łatwiutko się robi. Artystką, powiadasz... No dobrze ;) :)
      Fotograf działa wg ścisłych wskazówek, których udziela mu... no, ja :)))

      Usuń
  6. Śliczny!!! Te kłosowe wykończenia są przepiękne!!! Kolor swetra też niczego sobie... Orzeszku 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor trochę przekłamany od tego słońca 😉

      Usuń
  7. Wykończenie sweterka jest obłędne! :)
    Bardzo inspiracyjne ujęcia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy ściągacz. Podoba mi się gra światłem na fotografiach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zafiksowałam się w ostatnich dziergalniczych pracach na takim niestandardowym wykańczaniu. Czekają na pokaz ;)

      Usuń
  9. Ożesz Ty, pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba (a jestem bardzo krytyczną osobą) ;)

      Usuń