U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 14 lutego 2022

Idzie wojna

 

 Ludzie chcą pokoju na własnych warunkach. Dlatego wybuchają wojny. Jacek Bartosiak 

Nie wiem, jak tam wasza świadomość geopolityczna. Moja też średnio ;) Ale staram się trzymać rękę na pulsie (informacji). Nie jest kolorowo. Idzie wojna. 

Szarą czapę zrobiłam na drutach z wełny  Drops Snow. Z tejże samej wyszydełkowany jest szalik (już był pokazywany na blogu). 





  

24 komentarze:

  1. Nie ogarniam rzeczywistości. Mój racjonalny rozum nie pojmuje absurdów polityki wewnętrznej i zewnętrznej:( Bardzo mnie to dołuje:(
    Czapka w rozpoznawalnym na pierwszy rzut oka sivkowym stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też nie. Ale niestety ona jest i ma wpływ na nasze losy. Mnie boli żołądek z nerwów od tego wszystkiego, niemniej - interesuję się.

      Cieszę się, że takowy istnieje, ten styl ;)

      Usuń
  2. Witaj Sivko, dziękuję za obserwację bloga. :)
    Wojna, bardzo bym chciała aby nas nigdy nie dopadła, ale rzeczywistość a raczej powietrze gęstnieje.
    Niemniej wolę zająć się tym i podziwiać Twoją stylizację niż myśleć o kataklizmie. A Twoja stylizacja jest czadowa, bo nie chcę użyć słowa bombowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano idzie.
    Szara czapa zawsze naj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wciąż mam nadzieję że jednak nie przyjdzie..Czapka super:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie ciekawie jest, tak jakby świat miał mało problemów... bez wojny:( Władimir to człowiek, delikatnie rzecz ujmując, nieobliczalny... a na konferencji z Emanuelem postraszył atomem, brr
    Stylóweczka super, bardzo lubię takie nieprzekombinowane zestawy, w prostocie siła, świetna czapa i szalik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Koniec naszego świata na naszych oczach. Idzie nowe. Władimir jest psychiczny. Jak każdy dyktator.

      Nie ma nastroju na przekombinowywanie ;)

      Usuń
  6. Odnoszę wrażenie, że nasi dziennikarze chcą tej wojny i coraz bardziej się nakręcają i to mnie strasznie wkurza. Jednak mam nadzieję, ze nigdy do wojny nie dojdzie.
    Podoba mi się Twój komplecik (czapka i szalik).
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słucham dziennikarzy, nie mam telewizora, nie wiem, co oni tam wygadują... Wyobrażam sobie - teraźniejsze dziennikarstwo to podsycanie sensacji itp. Niestety, temat wojny jest tak realny, że nie da się zwalić na dziennikarzy. Z resztą, wojna na Ukrainie trwa już ładnych parę lat, a apetyt Putina rośnie w miarę jedzenia razem z jego ego.

      Usuń
  7. Szary to mój ulubiony kolor. Co do reszty 🙈🙈🙈 wiem że to na nic się zda, ale kurde no staram się nie myśleć, albo inaczej- staram się myśleć pozytywnie, no naprawdę się staram.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat jestem świrem na punkcie informacji, polityki itd... niepokój rośnie. Czapa jak i cały zestaw super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za tym, żeby się interesować.

      Dzięki! :) :)

      Usuń
  9. Nie jest wesoło...Tyle powiem...

    Stylówka też mroczna, ale podoba mi się! A ta szara czapa, to jak światełko w tunelu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja myślę,że wojny nie będzie . Możni tego świata specjalnie nas straszą by mogli robić z nami co się im podoba. Strach to najlepszy sprzymierzeniec despotów a ci są po obu stronach każdego konfliktu. Czapa super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, czy tu chodzi tylko o rozgrywanie strachem. Chyba jednak grubsza rzecz. Walka o poszerzanie stref wpływu jednak trwa. Sojusz ruskich z Chinami, wkurw USA...

      Usuń
  11. Wojna już trwa, o czym pan Batrosiak też mówi głośno i stara się nam uzmysłowić, że to jest wojna nowej generacji i wygląda zupełnie inaczej, niż nasze dotychczasowe wyobrażenia o wojnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słowo ciałem się stało 🥺

    OdpowiedzUsuń