U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 30 września 2021

Pierwszak

 Dawno nie pokazywałam żadnego handmajda sweTwora. A przez lato narobiłam pół szafy. Wiszą na wieszakach i czekają na swoje pięć minut na blogu. Jako pierwszy - beżowy sweTwór z bawełny Drops Paris. Zrobiłam bezszwowo, na okrągłym karczku, w niezapiętej postaci. Bez żadnych wykończeń, ściągaczy itp. Dużo się po nim spodziewam w kontekście użytkowania. Sądząc po pierwszym, wielce satysfakcjonującym razie.   

 

30 komentarzy:

  1. Bajerancki! ♥ Wyglądasz jak szefowa wszystkich szefów :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł bardzo konkretnie. Robiłaś w dwie nitki? Co było pierwsze: włóczka na sweter, czy buty z kolorystycznie idealnie pasującą podeszwą?
    Rozpoznaję cudne widoki na Pustynię Błędowską z Czubatki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mięsisty, jako i ta bawełna. Z jednej nitki. Jest grubsza. Co było pierwsze? Hm, to w sumie bez różnicy, bo były to niezależne zakupy. Buty kupiłam, bo się idealnie wpasowują w moje poczucie estetyki i zawartość szafy :) A sTworek jest beżowy, bo najczęściej robię z beżu, czerni i siwości. Inne kolory to moje fanaberie (ale czasem sobie pozwalam i może uda się kiedyś obfocić te fanaberyjne sweTwory). No, a tu się faktycznie zajebiście zgrały ałtfitowo te moje podstawowe barwy :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny:)))będzie pasował do wielu zestawów:)))jak zawsze piękne zdjęcia w fajnym miejscu:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz będą miały swoje 5 minut dość często. Tak mniemam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny swe-twór :)) W dodatku zaprezentowany w tak pięknych okolicznościach przyrody :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, żeby jakoś uatrakcyjnić te samochwalcze prezentacje ;))

      Usuń
  6. Nooo, fajnie się to wszystko dopełnia. Za każdym razem jak widzę nowy twór to mam w głowie jedną śpiewkę: "To ludzie tak umieją??? Sami?!" Za każdym...

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jego kolor i jest świetny na obecną pogodę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo stylowa stylówa! Cały zestaw bardzo w moim guście, zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny 🤩!!! Porciszcze w kratę też spoko 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi się wydaje, że będzie sporo chodzony...albo latany:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym w nich chodziła często, superowy jest, wykonanie, kolor, fason.....cudowny. Cała stylizacja mi się podoba, też bym się tak ubrała. Widoczki...aj no też w serce mi trafiły...ogólnie wszystko mi się podoba, no to też to piszę. :))))) Uściski wielkie. :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się podoba, fajny do letnich sukienek albo topów bez rękawków 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne... Dobij mnie... :) Te widoki i balony do tego. Mam wrażenie, że ten kolor to taki ciut nietypowy jak dla Ciebie. Co nie znaczy, że pasi, cooooool i gitara gra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak nietypowy. Przecież ja pół szafy mam w beżach :O ;)

      Usuń