U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Osiemnastka

 Tacy różni, a tak podobni. Wspólne wartości. Poczucie humoru. Uzupełnianie. Tolerancja dla niedoskonałości i wad. Brak presji. Nieograniczanie. Wspieranie. Współdziałanie. Wspólne cele. Wspólny biznes. Wspólny syn. Co tu dużo gadać. Miłość. Rocznica. Jesteśmy pełnoletnim małżeństwem. Jestem osiemnastoletnią żoną. W czarnym ałtficie rocznicowym składającym się z pseudogipiurowej bluzki z halką, dresotkaninowej spódnicy z kieszeniami, wegańskich glanów. Na schowanym w głuszy leśnej, między wioskami, drewnianym mostku nad Białą Przemszą.   

 Biała Przemsza:
Bonus:
 

40 komentarzy:

  1. Gratulacje! Osiemnastka to słuszny wiek. Oby tak dalej.
    U nas w tym miesiącu minęło 30. Nie wiem kiedy.
    Ostatnie zdjęcie przebija wszystkie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to już dorosłość 🤓
      Gdybym myślała o tych sprawach jako młodzież, to też bym miała staż konkretny (albo i nie), ale mnie dopiero w wieku 30 lat się pomyślało 😉
      To po co ja się męczyłam na tym mostku 🤔🙃🐸

      Usuń
  2. Gratuluję okrągłej:)osiemnastej rocznicy! Ja nie wiem jak mam liczyć te swoje, bo mam je co cztery lata;-) Więc albo w zeszłym roku była 7, albo w tym 29 :-)
    Wegańskie glany - muszę podrzucić pomysł mojej Starszej!
    Na zdjęciach strumyk płynie z wolna, a niedługo zioła rozsiewać będzie maj :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dlaczego co cztery??? My tam co roku cieszymy japy 😏🥰
      W tych glanach pokazuję się tu od grudnia 2019 🖤🖤🖤
      Czekam na te zioła, aczkolwiek Biała Przemsza poczuła się dotknięta tym strumykiem 😉

      Usuń
    2. 29 luty jest co cztery lata w kalendarzu, więc 28.02 jest za wcześnie a 01.03 za późno, by świętować;-)

      Usuń
    3. Aaa, to o to chodzi 🤭

      Usuń
  3. Gratulacje z okazji osiemnastki ❤❤, a wiesz, że my też 26-go tylko 41 lat temu 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😝😝😝😝ale jestem zakręcona, u mnie 46 lat przecież 😛😛🤪🤪

      Usuń
    2. ... i jeszcze dodam, że pięknie wyglądasz "Czarna Damo"...

      Usuń
    3. Dzięki 🖤🖤🖤 Wiem, bo mi to już kiedyś pisałaś, a ja mam pamięć jak słoń 🐘 do takich rzeczy 😝😜🤪

      Usuń
  4. No, pełnoletnia Żono - bądź szczęśliwa, bo jak jest szczęście, to reszta się doturla sama ♥
    Żaba mnie wzruszyła! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że zdrowie 😉
      Czaiłam się na nią od dawna, aż w końcu złapałam 🤓🐸

      Usuń
    2. Ja kiedyś byłem zdrowy, a szczęścia nie było, zdrowia już dawno nie ma ;-) także teges. Jak jest szczęście, to i w lotto się wygra, na leczenie się kasa znajdzie i takie tam ;-)

      Usuń
    3. Masz rację. Przypomniało mi się, że mówią jeszcze przecież, że na Titanicu wszyscy byli zdrowi. Coś mi dziś logika szwankuje... ;)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego,wiele takich pięknych rocznic Wam życzę:))))zestaw piękny szczególnie bluzka:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego z okazji Waszej osiemnastki! Wygllądasz świetnie :) Uwielbiam taki total black look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłaniamy się w podzięce <3
      Tak, ja też lubię czarność, po całości ;)

      Usuń
  7. Gratuluję Wam rocznicy! Fajny ten mono look,Twoja fryzurka łagodzi stylizację :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym dał 17 lat! Cudownie wyglądasz w tych ciuchach. Naprawdę fajna kreacja - pasuje do obecnych czasów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje zacnej rocznicy!
    Spodobała mi się konkretna i bardzo życiowa refleksja na temat związku dwojga ludzi!
    Kolejnych pięknych rocznic życzę i dodam, że świetnie prezentujesz się w tym czarnym "ałtficie."
    Dołączam moc najcieplejszych pozdrowień!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy 🥰 Bo my tacy konkretni 😏🤭😉

      Usuń
  10. Gratulejszyn! Wszystkiego najlepszego na dalszej wspólnej drodze życia! Gipiura z dresową spódnicą i glanami - no ikona stylu po prostu! Fantastyczny zestaw :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękować, dziękować ☺️
      No ba 😊😉✌️

      Usuń
  11. Przegapiłabym tak ważną rocznicę.
    Miłości, szczęścia, zdrowia, buszowania, pociechy z syna, wszystkiego najlepszego dla Was. Dla całej trójki. No i kolejnych zacnych 18 - stek.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Piękna rocznica i stylówka mega<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje wielkie!!!
    My z Miśkiem też będziemy wchodzić w tym roku w pełnoletność związku. 18 lat odkąd Pan Miś łaskawie zgodził się być miom chłopcem. Aleśmy byli szczylami 🤪. A dziś 10 rocznica ślubu 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My w związku chwilunię dłużej. Aczkolwiek szybko postanowiliśmy być razem na dobre i złe, i założyć rodzinę. Wszak wtedy byłam już 30-letnią babą :D
      Najlepszego i dla Was <3

      Usuń