U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

piątek, 19 lipca 2013

Morski stWOREK

 Morski stWOREK - koleżanka zamówiła. Dno zrobiłam podwójne, żeby było sztywniej, szydełkując dodatkowe kółko (zielone) i doszywając je wewnątrz. Kolory i fason ustalałam na odległość i pisemnie (bo koleżanka na obczyźnie), co zawsze jest trochę ryzykowne. Na etapie zdjęciowym wydała wstępną opinię, że stWOREK jest piękny :D
 Skorzystałam z okazji i dostroiłam się tematycznie strojem i okolicą. Czyli zabawa w kolory i prezentacja sandałków z najpopularniejszego dyskontu w kraju nad Wisłą i miejscowości nad Przemszą klik.  
bluzka - sh (kilkuletnia)
spodnie - sh (zeszłoletnie)
sandały - Biedrona
stWOREK - szydełkowała Sivka

37 komentarzy:

  1. Stworek piękny , mojego wkrótce zobaczysz :)
    I turkusy dobrze sie na Tobie prezentują :)) mistrzyni tła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawość mnie zżera! Nawet nie zrobiłam Twojemu workowi pamiątkowej fotki:((

      Dziękować! :D

      Usuń
  2. Gdyby worek miał więcej zielonego, przysięgłabym, że na drugim zdjęciu łypie "okiem" z denka i woła "weź mnie". Dyskont dla ubogich ma wszystko co fajne, nie tylko buty, ja mam bluzki i w sumie czego ja nie mam stamtąd, począwszy od ciastek a skończywszy na krzesełku bujanym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah, faktycznie :))))

      Ja też jestem stałą klientką :D

      Usuń
  3. Śliczny stworek, spodoba się i super Ci w turkusach...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Koleżanka wybredna, krytyczna i szczera - może być różnie :D

      Usuń
  4. Super ten stWOREK:) Idealnie się do niego dopasowałaś:) Pięknie Ci w tych kolorach:)
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Zawsze sie staram jak mogę. Może czasem mało mogę, ale ... się staram:D

      Usuń
  5. No, no, sama nabrałam ochoty na taki worek, ale może się jeszcze wstrzymam, bo wydatki wakacyjne... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sobie zrobiłam takie dwa-jeden z myslą o wakacyjnym wyjeździe :D Myślę,że sę sprawdzi idealnie:)

      Usuń
  6. Nie no, świetny ten stworek! genialne kolory, uwielbiam je. Sandałki są piękne i w ogóle to fajnie wyglądasz w tych kolorkach. Bardzo świeżooo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka iście wakacyjno-letnia. Dziękować za miłe słowa :D :)

      Usuń
  7. Worek mnie zachwycil: kolorystyka i workowatym fasonem. Pieknie Ci sie wyszydelkowal - zazdroszcze przyszlej Wlascicielce:)
    Sandalki zupelnie niebiedronkowe, solidne i piekne w swej prostocie. Lubie takie.
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiecham się szeroko za workowe pochwały:D
      A czy butki solidne, to wątpię - byleby te wakacje przeżyły, a będę zadowolona :D

      Usuń
  8. Jak Ci ładnie w tych lazurowo-turkusowych głębiach!
    Worek super. Ja na dno wycinam krążki z plastikowych podkładek na stół:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam, żeby było aż tak sztywno :)

      Usuń
  9. Fajne robisz rzeczy stworku:)
    Miałam kiedyś taki plecak, jak chodziłam do podstawówki. Był w kształcie worka, ale robiony tak jak ta torebka i w ciepłych kolorach, żółty, czerwony, brązowy, szmaragdowy. Gdzieś mi przepadł, albo się rozpadł...szkoda, ale wiem gdzie można taki zamówić;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Worek jest obłędny, dosłownie. Jakbym tak dłużej patrzyła na jego dno, to mógłby mnie zahipnotyzować haha. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście dno jest na dnie i mało widoczne podczas użytkowania. :D :D

      Usuń
  11. tez mi sie widzialy i takie drugie fuksjowo pomaranczowe bodajze ale niestety takich japonek nosic nie moge. nic co jest miedzy palcami i wszystkim co moga zazdroszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa były, były... Czemu nie możesz??? Mnie się wydają najwygodniejsze, noga "nie lata" w sandale :)

      Usuń
  12. Sivko ja tez zpisuje sie do klubu wielbicieli worka! Piekne kolory a to drugie zdjecie to tak jakby lypal okiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, że worek Ci się podoba :) :)

      Usuń
  13. Heeee wyszydełkowałś pięknie :)NO i faktycznie idealnie się zgrałaś z tłem :)
    Pozdrawiam i wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zawsze znaleźć odpowiednie okoliczności do prezentacji :D
      Wzajemnie:)

      Usuń
  14. Stworek jest piękny:)))śliczne sandałki:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja,uwielbiam taką kolorystykę:)
    torba jest mega!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię, bardzo mi miło, że przypadła Ci do gustu :) :)

      Usuń
  16. Cudowny turkusowy świat, uwielbiam takie klimaty... Torba - worek, nieistotne jak zwał - jest prześliczna. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza.