U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 3 marca 2012

To się wytnie

"(...) nie lubiła pytań.
To co chciała powiedzieć, mówiła wprost i uważała, że reszta nie powinna nikogo obchodzić."





 Ja lubię spacery. Kiedyś nazywałam to łażeniem :) Kiedyś...kiedyś... Kiedyś  lubiłam robić kolaże i wycinanki. Na przykład taki portret damy:

                                                                               albo:

36 komentarzy:

  1. genialny ten 'portret damy'!!! :) masz jeszcze jakieś dzieła tego typu ( lub inne) ?
    SUPER!!!

    pozdrowionka

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te najfajniejsze robiłam przeważnie komuś w prezencie, więc nie bardzo:(

      Usuń
  2. oj, przygarnęłabym twoją kurtałę i te cudne buty-przejsciówki! kolaż świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. przygarnęłabym tą kurtałę. buty też super(skąd są-dawno kupione?0szukam bezskutecznie podobnych przejściówek na wiosnę) portret słowny GENIALNY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupowałam na początku jesieni, z przeceny, chyba w CCC, ale na 100%, to nie pamiętam:(

      Usuń
  4. dzieła super, kiedyś powinno zamienić się w nadal...
    ściana super, potrzebuję takiej do domu, przemalowuję już chyba 10 raz;)))
    czadowa kurteczka, przygarnęłabym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jak będzie wena, to może będzie nadal:D

      Usuń
  5. ale tu u Ciebie siwo...podoba mi się:)))
    odjazdowo wyglądasz!!!
    kolaże szalone;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kreatywna jesteś i bardzo stylowa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoich ust taka pochwała, to jest coś:) Dziękuję:)

      Usuń
  7. fajny post! swietna masz kurtke!

    OdpowiedzUsuń
  8. japierdziu....portret damy mnie rozwalił na kawałki,umarłam ze śmiechu!
    fajna kurtka
    drugie zdjęcie zajeb..

    OdpowiedzUsuń
  9. Tęsknię za samotnym łażeniem, nie jest mi to dane. Kurtka suuuper.

    OdpowiedzUsuń
  10. kurtka tak,
    spodnie w szersze paski tak ja też szukałam ale jeszcze nie ma Pisałąm o nich na th:http://trendhunt.pl/2012/02/moda-2012-modne-spodnie-rurki-89-propozycji/ i podobno w monashe będą też niedługo legginsy za chyba 46 PLN. taaa... ale chyba mi się odechciewa powoli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa konkretny komentarz:D Dzięki!

      Usuń
  11. Nie wiem dlaczego, ale mam jakieś dziwne deja vu, patrząc na Twoje kolaże, szczególnie ten z debilami. Czy nie spotkałyśmy się już gdzieś wcześniej ??? ;-D
    O Twym wyglądzie to nic nowego nie napiszę, jak tylko peany ! Strasznie mocno mi się podobasz Sivucho ! Czujesz TEN klimat :D
    (kurtka! Aaaa ! tak mi się podoba ! no. )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem być może! Nosiło człowieka niegdyś, to może się nasze drogi gdzieś skrzyżowały, wiadomo to?:D
      Dzięki Ci za dobre słowo :D

      Usuń
  12. Ja też lubię łazić, chociaż teraz robię to rzadziej. Masz świetną kurtkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niestety jakoś ciągle nie mam czasu na bezcelowe łażenie. Zawsze gdzieś, po coś....

      Usuń
  13. Ubranko jak zwykle do mnie przemawia. "Portret damy" bardzo oryginalny i gratuluję pomysłu i wykonania. W ogóle sprytna z Ciebie Kobitka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurteczka a wycinanki jaku Szymborskiej :) fajne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysięgam, że nie odgapiłam! Robiłam je dużo wcześniej, nim się dowiedziałam że i ona to robi. Może też dostanę Nobla:))))

      Usuń
  15. Szare wdzianko pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  16. leżę powalona portretem damy!
    uwielbiam Twoje poczucie humoru! i dystans! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka i czapa super....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Powtarzam się, ale i tak napiszę: ale nogi! :-) Kurtka marzenie..no i outfit pełen realizmu - dziś jak wyszłam z pracy, to też się bez beretu nie obyło tak wiało...a jak patrzę jak młodzież na blogach paraduje już w sandałkach..to brrr...

    OdpowiedzUsuń
  19. o to ty też... budyń ech... ja to zwariuję od tego jedzenia...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjnie wyglądasz, bardzo Cię lubię w takich kolorach :) A skąd ten cytat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z książki "C jak cisza" Sue Grafton. Książka taka sobie, nie wyrywam się z polecaniem:)

      Usuń