U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

środa, 16 listopada 2011

Coś warrrrrkocze

 Zagadka. Przyjrzyj się obrazkom i policz, ile jest warkoczy. Można się pomylić o te na rajstopach.
                                                                     
  beret - na szydełku ja
naszyjnik - na drutach ja
sweter -  na drutach mama
spódnica - Cubus/ skorzystałam z promocji
rajstopy - sklep osiedlowy
ciżemki - ccc  

24 komentarze:

  1. 22 ? hahaha:D (wliczając te z tyłu ze swetra ,a nie licząc tego środkowego ,bo nie wiem czy to warkocz czy co inne ;-))) )

    No mega wyglądasz ! Tło jak zwykle wynalazłaś idealne .
    A przełamanie szarości zółtym dało zajebisty kontrast i w ogóle świetnie te kolory się komponują .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha!Ha! Naliczyłam 16 ...sweterek świetny i super dodany kolor/ żółty bardzo Cię ożywił /....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie widziałam takiego dopasowania kolorystycznego do tła, fantastycznie to wygląda. Beret z łańcuchem wymiatają absolutnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stawiam na 4 ;) Cudowne połączenie szarego z żółtym, już szukam w myślach czy mam coś żółtego .... Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jak fajnie! Cudowne faktury;)Warkoczy liczyć mi się nie chce - nie ma nagrody;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja Mama robi warrrkoczące cudeńka! niesamowicie wygląda żółty z szarością!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach...super...uwielbiam takie kreacje...muszę sobie kiedyś zamówić u Ciebie takiego warkocza i łańcuch...są mega!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię żółty z szarym, sweterek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. 18? :)mistrzyni tła idealnego!!! wyglądasz fantastycznie!!!szarość i żółć cudnie się komponują

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby to mój synuś powiedział: duzio jest :)
    Fajną masz spódniczkę Kochana, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest 11warkoczy plus rajstopy :)no i nie wnikam w te warkocze,których nie widać gołym okiem..

    OdpowiedzUsuń
  12. no to zaszalałaś z warkoczami!!!fajnie, to wykombinowałaś..a szary z żółtym super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  13. ŚWIETNY pomysł na naszyjnik!! I sweterek też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. zaszalałaś ;)) uwielbiam wszelkie swetrowe sploty, od razu robi się cieplej.

    OdpowiedzUsuń
  15. niby dwa kolory a jest istne szaleństwo:)
    super zabawa fakturami- jestem zauroczona

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozwiązanie zagadki: ponad 20! Ruda, byłaś najbliżej! Wymyśl sobie nagrodę! Wszystkim pozostałym dziękujemy za udział w zabawie:D

    OdpowiedzUsuń
  17. hehehehehe :D Ach ta moja spostrzegawczość ;-)))
    Nagrodę to ja już mam ,w postaci fajnej znajomości :D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. no nie...nie podjęłabym się liczenia, bo nie mam kalkulatora pod ręką:-)))motyw przewodni kolorystycznie - wzorniczy świetny,a płaskie buty coraz bardziej do mnie przemawiają - zwłaszcza jak ostatnio musiałam się poruszać po ogromnym statku i wspinać na niego po ruchomym, wyjątkowo długim trapie. No i jesteś chyba jedną z nielicznych kobiet wyglądających dobrze w plisowanej spódnicy - ach ta Twoja figura:-)..pozwolę sobie pozazdrościć i pójść po cukierka:-)))))

    OdpowiedzUsuń