U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Matka, żona. Człowiek. Przekorna indywidualistka. Spaceruję swoimi ścieżkami. Odwiedzam miejscówki. Dziergam na drutach. Robię zdjęcia. Przyglądam się szczegółom. Mam Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Mieszkam na Jury, niedaleko Pustyni ;) k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 18 sierpnia 2023

A szkoda

 
 Worko-torebkę zrobiłam z ciemnobeżowego grubaśnego sznurka YarnArt Twisted Macrame (60% bawełna, 40% wiskoza). Szydełkiem. Do noszenia w ręce. Z ręki do ręki. Projekt autorski. Sivkowy. Milusia, mięciusia, pojemna, poręczna. Świetna jest. Gdyby ktoś chciał zamówić, to chętnie. Proszę info na mail. Szkoda byłoby nie skorzystać ;) 

Clou ałtfitu jest mała czarna z kieszeniami. W niej Weszłam w szkodę...


Weszłam w szkodę, opolski wykon z 1984r. Uwagę zwraca również ałtfit piosenkarki:

   
 
 
 
 I cycki ;)
 

27 komentarzy:

  1. Zręczne ręce w służbie ekologii;-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torba; kolor wzór i wykonanie.
    Okazuje się, że rżysko może być doskonałym plenerem do zdjęć. Też mam takie przed oknem domu i lubię je fotografować, ale samo, bo na inne fotki nie mam pomysłu. A zatem - brawo Ty, bo super wygląda Twój image, nie tylko torba, ale i sukienka i Ty!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo 😘 Stwierdziłam, że rżysko najbardziej będzie pasowało do worko-torebki 😉

      Usuń
  3. Ładnie prezentujesz się na tym rżysku w sukience i z tą torebką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna mała czarna. Z torebką Ci do twarzy.
    Nam bardzo podobną, czarną i... jej nie noszę.
    Jest ciężka sama w sobie, a z całym moim spejem, to już podnoszenie ciężarów😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na myśli torebkę, jakby co🤣

      Usuń
    2. Czarną też zrobiłam 🤪 Ale z innego sznurka. I wcale nie są ciężkie. Poza tym, to podręczna worko-torebka, na podstawowe rzeczy: klucze, telefon, portfel. To nie plecak na wyprawę w góry 🤣

      Usuń
  5. Bardzo fajnie prezentuje się ta torebka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz na tym rżysku. Sukienka, worko-torba, buty bardzo mi się podobają. A te mgły nad polem nastrajają już jesiennie...🍂 Szkoda trochę, że to już, choć bardzo lubię jesień.
    Ps. Te cycki bardzo mi przypominają kanie... Ale mogę się mylić 😜
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze nie. Jeszcze trochę tego lata przed nami 🌞🌞🌞
      Hm, nie cycki, powiadasz... 🤔😁

      Usuń
  7. Jaka urocza torebka. Pasujecie z nią do tego ścierniska. Aż mi się skojarzyło z piosenką Golecuorkiestra :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak ogólnie do siebie pasujemy, nie tylko w kontekście ścierniska 😁

      Usuń
    2. Zawsze wybierasz fajne miejsca na sesje zdjęciowe. Z cycków zrobiłaś a'la schabowe?
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Mąż zrobił 😉👌

      Usuń
  8. Nie znałam tej piosenkarki!
    Stylówka i wykon super!:D
    Hehehe ;) Cycki też niezłe:D
    No i oczywiście torebka oraz cała sesyja! Ekstra klimat!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też znalazłam przypadkiem i bardzo mi się spodobała - śmieszna piosenka, super stylówa, wspomnienia z lat 80'. A potem doczytałam, że zginęła ugodzona nożem :(

      Usuń
  9. WOW! Piękna, elegancka torebka, a do tego rewelacyjna prezentacja.
    Widzę w tym roku wysyp kani, widocznie pogoda im służy,
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, witaj! Dzięki za Twoją tu obecność i super komentarz <3
      Ze wszystkich grzybów, kanie lubię najbardziej, więc cieszy mnie ta obfitość ;)

      Usuń
  10. W szkodę nie weszłaś, boć to już skoszone ;) Torba cool, cycki tyż :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tam... już wykoszone 😉
    Ależ piękna mgła 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń