U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

środa, 29 marca 2023

Shawowa kreacja

 
 W życiu nie chodzi o odnalezienie siebie. W życiu chodzi o wykreowanie siebie. G.B.Shaw 

 Na zwieńczenie sezonu czapkowego - wełniana fioletowa czapa 💜 Przerobiona (na drutach) z tego. Niestety, nie udało się oddać faktycznej mocy tego fioletu, który PRZYPADKIEM 😈 gości też na oversize-koszuli i oczku pierścionka. Jest szał. Jest kreacja 👾🍇🍆
 
 
  
 
 

32 komentarze:

  1. Wszystko piękne, ale pierścionek przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja:))super koszula:))lubię fiolety:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie ten fiolet współgra z czernią i z Tobą w takiej odsłonie- pięknie się kobieto wykreowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Jestem kreatorką... a czasami kreaturą :D

      Usuń
  4. Piękna stylizacja, a pierścionek cudny, wręcz magiczny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla mnie fajna pamiątka z super dnia i spotkania ;)

      Usuń
  5. Piękny odcień fioletu. Taki jaki lubię. A czapki jeszcze trochę będą potrzebne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez ostatnia lata nie lubiłam, wolałam jasne odcienie fioletu. Ale zobaczyłam tę koszulę i poległam. Chociaż nie, wcześniej był pierścionek. Nie! Czapka! :))

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się cytat na początku wpisu. Sama prawda, ja przynajmniej tak to widzę. Piękna stylizacja, podobają mi się spodnie, ich krój. Choć jeszcze do niedawna miałam inne zdanie, ale kobieta zmienną jest :) A fioletowy to mój ulubiony kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że siła kreacji jest w każdym z nas ;)

      Usuń
  7. Super czapka. Lubię ten kolor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylówka równocześnie i Shawowa i szałowa;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa w jednym. Choć ta szałowość to u mnie zawsze sarkazm ;)

      Usuń
  9. Obłędny kolor, od czapki po pierścionek super.:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że przypadkiem...:D Jeszcze jakiegoś krokusa brakuje w tle:D
    A kolor czadowy!!! Czapa ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny cytat, lubie cytaty, piękny kolor, daje energię, czapa super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakie i czyje ;) Kolor faktycznie energetyczny. Dlatego u mnie z czernią, bo moja własna energia do tego wszystkiego wystarczy :D

      Usuń
  12. Dość przewrotna sentencja w czasach obecnych, bo możliwości kreacji i ich prezentacji jest zdecydowanie więcej, niż za dni pana Bernarda. Jedni się poszukują, inni się kreują - czyli być może udają, grają bądź upodabniają się. Jedni i drudzy zagubić się mogą.
    Ja tak filozoficznie, w sensie ogólnym. Nie bierz tego do siebie! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego miałabym to brać do siebie? ;) Myślę, że to zależy, co się rozumie pod pojęciem "kreacja". Osobiście jestem zdania, że każdy kreuje. Czyli tworzy, wymyśla, marzy, działa. Dla mnie to zaprzeczenie upodabniania się (tfu, nienawidzę).

      Usuń
  13. Ojej, jaki cudny fiolet! Nie pamiętam, kiedy miałam coś w tym kolorze, normalnie rozbudziłaś we mnie dzikie pragnienie fioletu! Piękny zestawik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały ten fiolet i jak cudownie to wszystko razem się komponuje<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula zarówno pod kątem kroju jak i koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💜 I materiał trzeba pochwalić, bo zacny w tym zalewie badziewia 👌

      Usuń
  16. Aż się prosi o krokusowe tło 😉💜🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym prosiła, to pewnie by było 🤓🙃💜

      Usuń