U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

czwartek, 8 września 2022

Słoma z butów

 Wieś tańczy, wieś śpiewa. Dożynki. Plon niesiemy, plon. Słoma z butów. Słomiany zapał. Słomiane piękności. Nie mogłam się oprzeć, musiałam obfocić. Zwłaszcza, że słoma cierpliwa jest i pozuje bez gadania.

 A to mój ulubieniec. Leszy...
  
 

24 komentarze:

  1. Też bardzo lubię takie dekoracje:)))piękne są:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ kreatywni i dowcipni są mieszkańcy Ryczówka. Wszystkie kukły zasługują na uwagę, ale ja wyróżnię: leżącą przed szkołą - strasznie creepy, tak brzydka, że aż... nie, jednak nadal brzydka😁
    Na kolejnym zdjęciu Sivka co się zowie - serio, od razu pomyślałam o Tobie🤭
    Zaś Leszy z ostatniego zdjęcia moim zdaniem przedstawia konkretną wartość artystyczną👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim, nie wszystkie tu wystąpiły. Co do Leszego, to zgadzam się w pełni. Co do mnie - zaprzeczam. W życiu bym się tak nie wystroiła (bo mówimy o tej w kapeluszu z kwiatkami?) xD

      Usuń
    2. Tak, o pani w kapeluszu, ale nie strój był głównym skojarzeniem, a długie siwe włosy. Kurcze, przecież chwilowo nieaktualne🤭

      Usuń
    3. Kto powiedział, że chwilowo? 🤓

      Usuń
  3. Dożynki mają swój niepowtarzalny klimat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko jakoś rolników w tym wszystkim brak ;)

      Usuń
  4. Jezus Maria, choć ja prawie niewierząca jestem!!! Toż one są koszmarne, jak z horroru! Zawał nocą murowany. Ale w tym wszystkim są piękne, cudowne, swojskie i takie nasze. Wiem, że zrozumiesz :)
    urszula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dokładnie tak samo je odbieram 🤓

      Usuń
  5. Świetne są te słomiane ludziki. Naprawdę mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby jakiemuś kierowcy ciężarówki te lale w oko mie wpadły, bo żadnej nie odpuści. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, ciekawa lokalna kultura. Warto ja pielęgnować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, czy lokalna... To stary, przedchrześcijański zwyczaj. Gdziekolwiek były żniwa, tam potem świętowano i dziękiczyniono.

      Usuń
  8. Kreatywność co niektórych jest godna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te dożynkowe figurki. Ale widzę, że tu nie z balików!!! Świetne są 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń