U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 22 sierpnia 2021

Punkt G

 Punkt G oczywiście na mapie. G jak Grecja. Przyjechaliśmy sobie na półwysep Chalkidiki. Zakotwiczyliśmy na jednym z jego trzech paluchów, na Kassandrze, w Siviri. Chciałam być miła i na dzień dobry przyałtficiłam w barwach greckich. Kalimera, moi drodzy. Καλημέρα 🇬🇷  🤍💙

 

34 komentarze:

  1. Piękni Ci w greckich barwach:)))fajnie też wokół Ciebie:)))Pozdrawiam serdecznie i miłego wypoczynku życzę:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Greckie wakacje to i greckie kolory. Wyglądasz uroczo.
    Miło wypoczywaj, relaksuj się, zwiedzaj.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahah, rozwaliłaś mnie tym punktem G :D Za to strój jednoznacznie kojarzący się z Grecją :) Dlaczego ja mam jeszcze tak daleko do urlopu??? :( Bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na następny post z widokami, pojechałaś dokładnie w to miejsce, w które mieliśmy pojechać, ale ostatecznie mój mąż stwierdził, że nie w tym roku, bo może wymyślą kwarantannę i dupa. Stylówka iście grecka, pięknie komponuje się z budynkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dupa mogła być wszędzie, w naszym pięknym państwie też ;)

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz, super i bluzka i spódnica. Grecja na całego, bo i tło jest śliczne. Życzę cudownych chwil tego i kolejnego dnia. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam dużo tych ich barw, motywów w kolorystyce. Skorzystałam ;))

      Usuń
  6. Pasują Ci te greckie klimaty:))
    Odpoczywajcie i kolejnego punktu G szukajcie;))

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa wkraść się w łaski gospodarza:-)
    Fajna spódnica, zwłaszcza kieszenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica boska! Cały grecki zestaw jest czadowy. Tło również:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie spódnica naprawdę super. Jeszcze tu wystąpi ;)

      Usuń
  9. Idealnie wpasowałaś się w grecki klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje wielkie greckie wakacje :) Słońca !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ Ci zazdroszczę tej Grecji!!! Bałtyk jest spoko, ale marzą mi się jakieś cieplejsze klimaty 🤪!!!
    Kurka wodna!!! Mam nadzieję, że w końcu za rok ogarniemy się finansowo i pojedziemy gdzieś dalej 🤩!!!

    Ałtfit bardzo... Grecki 😊!!! Fajny!!!
    Mam taką jedną kieckę, co czeka na greckie fotki 🙃!!!

    Z niecierpliwością wyczekuję relacji z wakacji 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam ciekawa. Cieszę się, że zaspokoiłam nieco ciekawość ;))

      Usuń
  12. Ha! zanim przeczytałam, od razu miałam skojarzenie z Grecją! Idealnie to wykombinowałaś, prosto, a zarazem jednoznacznie i przy tym jakże uroczo :).

    OdpowiedzUsuń
  13. No i to są wakacyjne barwy :) Takie nawet trochę Santorini :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Grecję. Choć przyznaję, że na kontynencie nie byłam, tylko wyspy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to dwie różne rzeczywistości. Ale mogę się mylić. Bo ja tylko na kontynentalnej.

      Usuń