U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 28 sierpnia 2020

Szampańska Pokahonciara

 Letnio-wakacyjny bezplecowy top hand made, który udało mi się wykonać tuż przed letnio-wakacyjnym wojażem (na którym się aktualnie byczę nieprzyzwoicie). Top pomysłu własnego, prosty jak drut. Znaczy, szydełko ;) Z Maxi Sugar Rush, kolor szapmański i jakiś odcień bieli. Szydełkiem. 
Szampańska Pokahonciara w gaju oliwkowym...🍸🍾

35 komentarzy:

  1. Top wpisuje się w śródziemnomorskie klimaty, tak samo zresztą jak sandały z rzemykami wiązanymi wokół łydki. O spódnicy już kiedyś pisałam, że fajna, bo dłuższa z tyłu. Pozdrawiam 🌅🏖️🏛️🕶️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te klimaty były moją inspiracją twórczą 😀

      Usuń
  2. Super :) Taki top z chęcią bym nosiła :D Ekstra jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba 😊😘

      Usuń
  3. Genialny top, wyglądasz zjawiskowo, promiennie. :) Tytuł posta mnie rozwalił, fajowy. :D Pozdrawiam serdecznie, pięknego, radosnego dnia Ci życzę. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyczekanych wakacjach nie można inaczej 😉 Buziaki i serdeczności dla Ciebie 😘

      Usuń
  4. Fajny, baw się dobrze na tym wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :)

    https://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne okoliczności przyrody, świetny top, czegóż chcieć więcej :). Cudowne kolory topu i ten luźny splot, no ekstra! - cała stylówka super, bardzo wakacyjna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okoliczności dały wytchnienie i natchnienie ☺️😏 Dzięki serdeczne ✌️

      Usuń
  7. Wyglądasz cudnie:))Pozdrawiam serdecznie i wspaniałego wypoczynku życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz fantastycznie, sama sesja zaś jak marzenie, cudo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest fantastyczny! Wypoczywaj cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny top. Jesteś mistrzynią! Sandałki z rzemykami i warkocz na boku pasuję tu idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci 😘 Tak mi się jakoś zgrało 🤔😉

      Usuń
  11. Top pierwsza klasa :)
    Wypoczywaj na urlopie ile wlezie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim miłego i bezpiecznego wypoczynku.:)
    A co do reszty 4 razy P: Piękna Sivka z pięknym warkoczem odziana w piękny topik na tle pięknych okoliczności przyrody.
    Moc pozdrowień posyłam z chłodnego dzisiaj Rybnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpiecznie jest/było. Bardziej niż straszą 😉 Dziękuję Ci kochana. Wpadnę do Ciebie na bloga, jak się uporam z łobowiązkami i ogarnę to i tamto 😉✌️

      Usuń
  13. Wprawdzie top nie jest w moim stylu, ale brawa za hand made :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba to koronkowe cudo. Ja to już jestem ciut zadorosła 😊na taki top ale Ty wyglądasz w nim super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, ja też nie młódka. Ale mam to gdzieś 🙃😁😉

      Usuń
  15. Wszystkie jesteśmy piękne 😉✌️ Dziękuję ♥️

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest stylówa na wakacje!!! W takich lubię najbardziej biegać po gajach oliwnych .. i innych 😁!!! Kobieco i megasexy 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to nie planowana, spontanicznie wymyślona stylówka 😊😀

      Usuń