U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

czwartek, 22 kwietnia 2010

Kim ty jesteś...

 "Kim ty jesteś, no powiedz kim..." Żeby utrzymać równowagę, muszę odbić od kolorów. I dobić tam, gdzie szaro, ponuro. I deszczowo. Dobiłam. Was też? Ja zwykle na odwrót. Inni lamentują, ja głosem rozsądku. Inni się śmieją, ja się oburzam "z czego się tak głupio cieszycie?" Inni się przejmują, ja wzruszam ramionami "i co z tego". Innym zimno, mi gorąco. Innym upał, ja marznę. I w środku wiosny zakładam grubaśny (i pogrubiający) golf. Ale za to bez rękawów :) i jako sukienkę :)



 *

14 komentarzy:

  1. Rewelacja! Wszystko mi się podoba, najlepszy jest wisior z pudełka niespodzianek. Można coś więcej o tym pudełku?

    OdpowiedzUsuń
  2. straszna przekora z Ciebie:) fajny ten golf :D no i futerał na aparat zestawiony bezbłędnie!:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Biurowa:Pudełko jest pełniuśkie,zawartość czeka na swoje 5 minut:))

    sandrula:Przekora-moje imię:)Na szczęście nie jestem uparta:)))Futerał nie miał wyjścia,musiał zaistnieć.Nie miałam co z nim zrobić,lało,a na mokrą trawę przecież nie rzucę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szara eminencja z przekorną duszą, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem trzeba zapaść na alienizm i wyszarzeć :)
    ps.myslovitz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, lubię szarości..i wcale mnie nie dobiłaś :) Ja dzisiaj też "zrobiłam się na szaro"... Wisior jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka super, ja bym połączyła z kolorami, ale tak też jest fajnie. Trafiłaś w 10, bo dziś w Krakowie był 1 stopień "ciepła" (powinno się nazywać zimna) rano !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne szarości, świetny zestaw :) Podpisuję się pod "Innym upał, ja marznę" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobiłaś.... szarością ;)
    ale.... ja tam lubię takie odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweter i wisior absolutnie genialne, podbily moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sweter jest naprawdę godny uwagi, nie pogardziłabym takim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ekstra!!!!!!!!!
    szary ,to jeden z moich ulubionych kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne dzięki!!!Wszystkim Wam za takie pozytywne "oceny" :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)