U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

poniedziałek, 11 września 2017

Mamulo oldschoolo

 Ja z rana, przy śniadaniu, mądrości do syna: To nie sztuka nie bać się myszki 🐀Sztuka nie bać się tygrysa 🐅 Syn: Yhy... Mamulo Coelho. #sarkazm#ironia#riposta 😆😂😃
Oldschoolowa dżinsowa kamizelka przerobiona z TEJ katany.  Moje nożyczki tną równo i są ostre, jak riposty mojego kochanego chłopaczyska 👍♥ 
    

45 komentarzy:

  1. Też się pochwalę...ja wczoraj obcięłam nogawki w męskich boyfriendach i są jak ulał. Wprawdzie o jakieś dwa rozmiary za duże ale przeca o to chodzi:-)).Nozyczki, przydatne narzędzie ;-))
    Twoja kamizelka bardzo okkk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo mnie wzięło na ciachanie - dziś poszła jedna pseudosukienka (jest podkoszulkiem) ;)

      Usuń
  2. a ja gdzieś taką mam , to letnich sukienek ;)
    swietne butki

    czasem żałuje że tekstów moich młodych nie notuje ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Bystrzak z Młodego;-)
    Zrobiłaś doskonały użytek z nożyczek, wyglądasz świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ale sama go uczyłam pyskować. Nie do wiary, ale były czasy, kiedy nie bardzo potrafił :D

      Usuń
  4. Synek odziedziczył inteligencje po mamie. Powinnaś być z niego dumna. Fajnie wygląda ta dżinsowa kamizelka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym, żeby po tacie ;)
      Jestem, bardzo. I przeglądam się w nim często jak w lusterku. I już wiem, dlaczego moja mama bywała taka przerażona :D

      Usuń
  5. Wow, ale zamiast tych butów wzięłabym te https://zoio.pl/obuwie/kalosze i na taką pogodę. Lepiej i zdrowiej. Po co na siłę chorować.

    OdpowiedzUsuń
  6. No, moja kochana, teraz to Ci się zacznie, będziesz musiała staranniej przygotowywać teksty edukacyjne ;D ach, ta młodzież, za szybko dojrzewa, nie da się człowiekowi wykazać! ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznie??? Już dawno się zaczęło, moje dziecko bardzo szybko zaczęło mówić i to od razu inteligentnie :D

      Usuń
  7. Dobrze uciachałaś. Torebka świetna jest. Od patrzenia na ciebie w tych sandałach można samemu kataru dostać. Nie przezięb się tylko. Już czas się rozstać z letnim obuwiem. Pozdrawiam Cię Siveczko i Twego syna, mistrza ciętej riposty. Nudno nie jest u Was, oj nnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? U mnie ciepełko ;)
      Nudno nie było, nie jest i się nie zapowiada :D

      Usuń
  8. Warto czasem zmienić coś w sytuacji zastanej. Efekt naprawdę niezły :)
    Wbrew powyższym komentarzom na temat zastosowanego przez Ciebie obuwia, ja osobiście uważam, że jest ono jak najbardziej na miejscu. Trzeba wycisnąć z lata ile się da i nie pakować pochopnie w nawet najbardziej ekskluzywne gumofilce.
    I fryzura mi się podoba. Twarzowo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 lat temu marzyłam o takiej, a nie bardzo miałam jak zdobyć 😃 Zgadzam się w kwestiach obuwniczych. Zakładam takie jakie mi w duszy grają. A poza tym lato trwa 😂😉👟👡

      Usuń
  9. Celne riposty to objaw inteligencji, mamo bądż dumna i pewnie jesteś :) Ja też tam coś czasami przytnę, przerobię, maszynę uruchamiam i se lecę...sama przyjemność efekty różne ;) Dżinsowe cokolowiek kocham! Fajnie w tej całości Sivka :) Torba...hm...kradnę!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem 😉 Ja w przeróbkach jestem słaba. No, chyba że w pruciu dwóch sweTworów i robieniu od nowa... Ale nie... tego też nie lubię. Ale obcinać - proszę bardzo 😁😉

      Usuń
  10. To tak to jest ,mój podobnie,ale jesteśmy dumne. Chciałabym tak umieć,bo ja noga nożyczkowa i nic na to nie poradzę. U ciebie wszystko super ,a torebka jest cudeńko,buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że dumne ❤️❤️❤️ Torba to mój ostatni nabytek. Stwierdziłam, że bardzo potrzebuję 😉😍

      Usuń
  11. Masz bystrego i inteligentnego syna:)))u mnie nożyczki to niebezpieczna sprawa,jak ciachnę to już koniec:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nożyczki już to do siebie mają 😉 Niebezpieczne narzędzie...

      Usuń
  12. Matczyne homilie-mam je już możliwość wygłaszania sporadycznie,mój syn słucha już kogoś innego i niech tak zostanie.A co do butów,to moje,takie same, rozleciały się po 7(!!!)latach ciągłego użycia.Chyba kupię drugie takie same:)A sukienki letnie chyba jakieś nam prezentowałaś ,droga Sylwio;)))EwaD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje sukienki nie kojarzą (mi) się z typowo letnimi słodkimi sukieneczkami w kwiatki falbanki itepe. Mam aktualnie 4, czarną, szarą, niebieską i niebieskoszarą. Ale czy to jest post o sukienkach, droga Ewo D? 😀🤔

      Usuń
  13. Ha... moje niespełna 3,5 letnie Hańciątko do wiecznie zamyślonej Zosi:
    - Zosia!!!
    - Zoooosiaaaa!!!
    - Zosiaaaaaa!!! Zejdź na ziemię!!!

    Szczena mi opadła ;P

    Fajne są dzieciorki :)!!!

    Kamizela, jak ta lala :)!!! Jak niewiele trzeba, aby mieć ciuch nowy :D!!!!
    Fajnie wyglądasz :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieciaki najczęściej powtarzają co słyszą od dorosłych. Dlatego moje dziecko... a nie, nie powiem tego 😁🙄

      Usuń
  14. Pamiętam, że ja sama poginałam w sandałkach tak do pierwszych przymrozków, jak mieszkałam w PL i ludzie niepotrzebnie martwili się o mnie, gadając że mi zimno i żebym założyła przynajmniej skarpety i komu ja chcę zaimponować(?)lubię gołe stopy i już.

    Świetna katanka jeansowa😉👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sami najlepiej wiemy, na co mamy ochotę 😉 Dlatego nie ma co innym dawać rad i pouczeń. To bezcelowe. I tak zrobimy jak chcemy. Taka natura 💪✌️👣😁😀😃

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Bystry chłopak! Ogólnie bardzo fajnie prezentujesz się w takiej stylizacji. Super buty! Podobne widziałam tutaj, ale na taką aurę pogodową wybrałabym inne. Pozdrawiam ciepło! :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy robiłam te fotki, było ciepło. Pasowały mi do aury ;) :)

      Usuń
  16. Bardzo mi się podobasz i warstwowo,i kolorowo, że te srebrzyste szarości dołem, górą i środkowo-torebkowo, nożyczek zazdroszczę bo ja moje stępiłam w kuchni, używając zamiast noża, riposta cudna, od mojego Wawrzyńca przytoczę jedno, gdy zrobiłyśmy z siostrą psychotest: jakim jesteś dniem tygodnia i jej wyszło, że czwartek, usłyszała od niego "o,tłusty czwartek" ( na szczęście wtedy nie było to prawdziwe więc nie zabolało ;) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moimi nożyczkami tnę wszystko, od papieru, przez ciuchy, po pietruszkę (w sensie, że natkę) ;)

      Usuń
  17. Sylwia, nadrabiam zaległości w komentarzach, ledwo cię znalazłam, tak przeleciało, przez listę czytelniczą. Oj dzieje się dużo u wszystkich. dzisiaj twoja stylówka w całości może być moja, więc oczywiście jest pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie nadążam, ale to już chyba norma, nie da się wszystkiego ;)

      Usuń
  18. Tnij na ile tylko masz ochotę, fajnie wyszło choć tamta wersja też fajna. Rozumie, że się znudziła a tak to jest coś innego i nowego. Dzieci są niesamowite, czasami nie wiadomo co odpowiedzieć.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znudziła się, tylko rękawy były za długie. I tak je ciągle podwijałam, a katanę z rekawami mam inną, starszą, pamiątkową. Tamtej nigdy bym nic nie obcięła ;) :)

      Ja zawsze wiem ;) Wyszczekana jestem ;) :D

      Usuń
  19. Te nasze chłopaki, to są wygadani:D I bardzo dobrze!
    A Ty Mamulo masz fajna torbę i te katanę;) Tez ostatnio cięłam dżinsy... Przypomniały mi się stare czasy;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze! ;)
      Taaak, takie ciachanie jak w młodości.. . A że teraz taka jakny druga młodość, to wszystko się zgadza ;) :))

      Usuń
  20. Po pierwsze - kolory - spodnie i torba !!!! idealnie wyglądają razem, nie mówiąc już o tym, że torba w ogóle jest superextra !!!! Katany, kamizelki i te rzeczy - klasyka naszych czasów - kocham wszystkie ;))) . Twój syn, prawie tak jak moja córka hahaha ;)))) Kisses - Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, torba jest świetna, taki sakwoworek ;) :)
      :*

      Usuń
  21. Padłam i leżę, leżę i nie mogę wyjść z podziwu jak bardzoo, na prawdę bardzoo to zestawienie się mi podoba, wręcz jestem nim zachwycona.
    A jeszcze tak super upięte włosy. Jak nie Ty, a jednak to Ty. Zjawisko wyglądasz.

    A tnij tnij, czasem warto coś zmodyfikować.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz, a to taki zwyklak... 😉 Dziękuję 😘

      Usuń
  22. A no nasze dzieci czasem tak zabłysną, że ho ho!
    Dobra robota, dobrze pocięłaś i jeszcze torba fajna:)) Fajna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, błysk że hej 😁 Dzięki bardzo 😘

      Usuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)