U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

piątek, 20 maja 2016

Poduszkowce

 Zrobiłam na drutach dwie ozdobne poszewki na poduszki. Długo mi zeszło. Nie mam weny chwilowo. No, ale Poduszkowce już są. Mogę się chwalić:

A tak się prezentują z trzecim, dawniej zrobionym:
 :)

28 komentarzy:

  1. Jest się czym pochwalić. Świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwal się, bo jest czym. Ta pasiasta fajna...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalnie wyszły ci te poduchy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Są piękne! Moim faworytem jest ten uroczy pasiak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór na pasiaku niespotykany :-) U mnie też poduszkowce się produkują. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są, zwłaszcza ta we wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pasiasta, o ile tak ją można nazwać podoba mi się najbardziej. Super Ci wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne poduchole mi się najbardziej podoba ta w pionowe paski :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze cos fajnego zrobisz:))super są:)))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne poduszkowce! Planuję już od dawna uszyć sobie podobne ze swetrów, ale jakoś nie wychodzi. No to chociaż pocieszę oczy Twoimi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne poduchy. Chyba muszę kupić włóczkę i wydziergać coś prostego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne poduszki! Ta w paski szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne!!! Ja ciagle marze, ze bede kiedys robic na drutach :/ ... i wiele, wiele innych rzeczy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz, na wszystko przyjdzie pora, że tak walnę banałem ;)

      Usuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza.