U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

Wyświetlono

Zapraszam

piątek, 15 stycznia 2016

Za ocean

 SweTworek wydziergany dla kogoś, kogo nie widziałam kilkanaście lat, z kim dzieli mnie Ocean, a łączą więzy krwi. Poleciał. Doleciał. Pasuje i podoba się :)

32 komentarze:

  1. Uuaa 'My Bonnie Lies over the Ocean' super czad, widzę wspólny mianownik :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z tej drugiej włóczkowełny, sweTwór krótszy i więcej warkoczy zamiast ściągaczy ;) Wspólny ryż, forma i idea by Sivka :D

      Usuń
  2. No nie dziwię się wcale, że się podoba:) Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiony "jak dla siebie", z serducha ;)

      Usuń
    2. To widać! I siwy w dodatku:)

      Usuń
  3. Siwy u Sivki, jakżeby inaczej :D! Piękne jest to wydziergane dzieło swetrowej sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i inaczej ;) Dzięki wielgachne!

      Usuń
  4. No, no, fajny, fajny...ciekawy rękaw i ściągacz na dole...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiktoriański trochę :) Masz dobrą wyobraźnię do form. Naprawdę niespotykanej urodzy jest Twoje dzieło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, chyba faktycznie :) Może odczuwam podświadomie tęsknotę do takich klimatów...
      Forma to podstawa. Nie ścieg czy co tam. Tak myślę. Tak robię ;) :)
      Bardzo bardzo dziękuję.

      Usuń
  6. Sivka
    Prze - piękny !!!!
    Nic dodać nic ująć !

    OdpowiedzUsuń
  7. pojedynczy ryż najbardziej pracochłonny poza francuskiem, ściągacz z warkoczyków przynajmniej się nie rozciągnie, sweterek bardzo ładny. Sylwia napisz mi na priv czy chcesz książkę ze ściegami taką starutką z lat 50-tych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się nawet, że szybko robi, kwestia wprawy ;)
      Chyba chcę :D Idę poszukać Twój adres mailowy!

      Usuń
  8. Sivka no toż to cała Ty, oryginalna i ciekawa w tworzeniu swoich dzieł, piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się i mam taką ambicję, by moje sTwory były charakterystyczne choć trochę :)) Dzięki wielkie!

      Usuń
  9. Piękny krój. niech się dobrze nosi. I reklamuje i Ciebie, i pomysł, i ideę powrotu do rękodzieła, zamiast masowej produkcji. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby!
      Idea wsapniała ale chyba jednak utopijna...
      Dziękuję pięknie ;) :)

      Usuń
  10. Piekny!!! Zrobi furore za oceanem :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no pewnie, tam takich nie robią ;) :D

      Usuń
  11. Najważniejsze, że doleciał i się podoba i ociepla bliską osobę za oceanem i tu Twoje serducho. Bo to przecież radość, że tak się potoczyło... Takie "włóczkowe" więzy... :)
    Ryż jest wdzięcznym i pięknym ściegiem, sTworek rewelacyjny. Podoba mi się warkoczowy golf. Takiego jeszcze nie widziałam... :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bałam się trochę, że utknie i zaginie, ale na szczęście dotarł. Narobiłam się tym ryżem...ale już przeszłam na inne ściegi i macham w wolnych chwilach to i tamto, o czym wkrótce ;) Półwarkoczowy i cieniutki warkoczowy stosowałam juzż w swoich swTworach, w zeszły, sezonie zimowym, pokazywałam ;)

      Usuń
    2. U Ciebie tak - widziałam, ale nie w sieciówkach...
      Powinni się od Ciebie uczyć. :)

      Usuń
  12. Jest piękny,nic dziwnego że za oceanem też się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te warkoczowe plisy przykłuwają wzrok, świetne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię wykorzystywać ten motyw w tym miejscu :)

      Usuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)