U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Blog U Sivuchy ma ponad 7 lat. Jest szafiarski, rękodzielniczy, włóczykijski. Dzielę się też tym co czytam i jaka muza trafia do mojego ucha i serducha. Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

Wyświetlono

Zapraszam

sobota, 26 lipca 2014

W dobre ręce

 Czy jest ktoś chętny na zakup niżej pokazanych sTworków? Robięrobięrobię i nie nadążam z wynaszaniem, a jeszcze mi się robić chce ;) Chętnie sprzedam w dobre ręce. Torebunie. Obręcze. Śliniaki.    

Torebunie wymiar 16cm/16cm, 20 zł + koszt przesyłki:


Każda z torebeczek ma swoją obręcz, ale solo też można :)
 10 zł +koszt przesyłki:


Śliniaki 15 zł:

 Inne sTwory do zakupu TU

ZAPRASZAM


24 komentarze:

  1. Sivko, to ja zamawiam tę niebieską nr 1. Napiszę Ci na priv adres. Jeszcze zastanawiam się nad śliniakiem... :) Wieczorem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio??? O, jak się cieszę, Basia z moją torebunią będzie :D :D Wyślę zaraz w poniedziałek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty wiesz, jak lubię wszystkie niebieskości... Jak działają na mnie kojąco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może, jeśli byś się zdecydowała na śliniak, zrobię Ci w niebieskościach? Ale nie traktuj tego jako przymus :):)

      Usuń
    2. Tak się przyglądam tym cudom i nawet już wiem, do której sukienki będzie pasować mi torebusia, ale chyba do niej jednak lepsza będzie obręcz ta nr 1, bo sukienka jest w kwiatki... Więc torebusia nr 1 i obręcz też nr 1 poproszę... :)

      Usuń
    3. OK, zaklepane, czekam na namiary adresowe :)

      Usuń
  4. Mogę sobie tego miętowego śliniaka zaklepać??? Tylko dealu dobijemy w okolicach 15 sierpnia bo ja mam w tym miesiącu już tak kasę policzoną że szkoda gadać! Dałoby radę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz, pewnie! Ale ja Ci go już wyślę (znaczy w poniedziałek), żebym nie zapomniała :D

      Usuń
    2. Nieee!!! Tak nie wolno nie na krechę!! Jak będę miała kaskę to się dogadamy:)

      Usuń
    3. Ale ja mogę być poza zasięgiem w tym terminie, Wyślę, nie przejmuj sie, to takie małe kwoty, nie ma się co przejmować :)

      Usuń
  5. I takie pytanie...gdzie moja kochana Sally? Już mi ostatnio podpadło że jej nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja też tęsknię za Sally, ponoć na wakacjach...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamiast Sally wróciły rybki i dodatkowo nowa koleżanka, świnka, która kwiczy jeszcze bardziej uroczo niż Sally beeeczała :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tak sobie myślę, że ta śmieszna kobaltowo-fioletowo-pomarańczowa, czeka na mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nooo jest ona prawdziwie dziwna i inna :D Jeśli masz na nią chęć, to mi namiar adresowy na mail przyślij.

      Usuń
    2. Czyli jak dla mnie;))
      Już podesłałam!

      Usuń
  9. Sivka, ale masz povera w te upalne dni :)
    P.S. Niedługo się na mnie wściekniesz ;) Bo zdaje się, że podpadłam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Łorany, nie strasz, co???? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nie mój klimat, ale podeślę linka komuś, kto tak się nosi...

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne dzięki dla Tych z Was, które skusiły sie na moje dziwne sTworzonka! Jesteście kochane i szalone :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza :) :)