U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

poniedziałek, 2 grudnia 2013

Ironiczny ;) prezent

 Wzięła udział w ostatnim odcinku, ale była cicho. Czekała ze stoickim spokojem na swoją kolej. Aż wywołają i pochwalą. Bo zasłużyła. Bo spełniła oczekiwanie, a nawet, rzec można śmiało, spełniła marzenie! Spódnica - prezent. Uszyła mi ją Ironia z TEGO bloga. W tym cholernie trudnym dla mnie czasie, taki ciepły promyk z nieba. Nie tylko, że spódnica, w której czuję się bezpieczna i w ogóle dobrze mi się w niej JEST, ale ten GEST! O, Ironio, dziękuje Ci bardzobardzobardzobardzo :* :* :*

 A propos bezpieczeństwa i ciuchów. Ostatnio czuję, że w kaftanie bezpieczeństwa, w którym paradowałam, popuszczały szwy...  
 szalik - Sivka
bluzka - H&M (%)
spódnica - Ironia
buty - Dr. Martens

48 komentarzy:

  1. WoW!!! Zakochałam się w tym secie. Super!!! Boski szalik. Świetna spódnica. Wyglądasz świetnie,chociaż... mina smutna. Dużo zdrowia dla taty.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wiedziałam, że będzie się Tobie podobało :D

      Usuń
  2. bardzo dobrze Ci w takich 'minimalistycznych' zestawach :)). burt super dobrałaś do reszty!! sama chętnie widziałabym takie w swojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im mniej, tym bardziej. Czy jakoś tak... :) :)

      Usuń
  3. świetnie wygladasz Siwka, i te martensy <3 Poza tym rewelacyjne rzeczy dziergasz .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ironiczny prezent ze wszech miar korzystnie na Tobie wygląda i Ty w nim także, co zakrawa na ironię wobec problemów, które Cię ostatnio obległy, ale tak trzymaj - ironia to dystans, a odpowiedni dystans zawsze jest korzystny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ironia to jedno z moich ulubionych słów, postaw, podejścia. Tak więc, wszystko się zgadza :)

      Usuń
  5. Dziś Siveczko wyglādasz jak zawodowa modelka , piękna I stylôwa :))
    Ironia talentliwa jest :))

    Jak dotrè do komputera to wyślę Ci zdjęcie raz jeszcze :))
    Całusy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaaaaa?????? No nie! Za stara, za dużo waży, za dużo myśli :)))

      No i gdzie ta fota???????

      Usuń
    2. Odpalę kompa i nadrobie !!!

      Usuń
  6. A widzisz, sa jeszcze dobrzy ludzie na tym swiecie, a dopoki sa - jest nadzieja…
    Spodnica fantastyczna, sylwetke Ci pieknie opina, a sweterek rownowazy jej opietosc swoim pieknym zwisem;) No i kolory Twoje: czyste i okreslone. A szaliczek ma ciekawe wzory.
    I tym wywodem koncze zyczac optymizmu i wiary, ze kaftan wkrotce znowu "zadziala". Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że są :) :)

      O takiej kiecce długo marzyłam, ale po sklepach nie szukałam. Szyte to jednak szyte!

      Usuń
  7. Podoba mi się twój blog i twoje kreacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, bardzo mi się miło zrobiło :) :)

      Usuń
  8. To cudnie ,że Ironiczny prezent sprawił Ci tyle radości. Resztę rewelacyjnego, jak to mówią niektóre blogierki - looku... stworzyłaś pięknie sama. Zgadzam się z Anią, że prezentujesz się jak zawodowa modelka. Ostatnie zdjęcie genialne! Uznanie dla zdolności i wrażliwego serca dla Ironii a Tobie Sivko dużo sił dla całej Twojej uroczej rodziny, dla taty szczególnie dużo zdrowia. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielgachną!!!
      Gdzie ja modelka??? Zawsze stoję jak kołek, nie wyginam się, dziubków nie robię.... :D
      Dzięki za dobre słowo!

      Usuń
  9. Ironia, to zdolna dziewczyna, a Ty wykorzystałaś prezent godnie:))) szalik i bluzka są po prostu genialnym duetem! a w kiecce seksi wyglądasz:D
    fot, to aż nie będę chwalić, bo Cię zasłodzę;)))
    a kaftan każdemu czasami puszcza...trza go szybko czymś wzmocnić...na pewno masz swój sposób...ja tylko mogę pozytywne fluidy przesłać:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezsprzecznie zdolna bardzo!
      Spoko, możesz słodzić, mnie się zasłodzić nie da, bo ostatnio bardzo mi gorzko.
      Wzmocnić kaftana nie mam władzy, jedynie nadzieję mogę mieć (i mam), ale jak trzeba będzie to postaram się o nowy. :) :)

      Usuń
  10. Przepiękna spódnica!!!Świetny sweterek, fajny efekt daje z tą spódnicą, jakby się horyzont chylił....no i buty...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uff, nareszcie widzę, że pasuje idealnie ;-)) Ale szyte z serca, więc musi pasować! Cieszę się bardzobardzobardzo że Ci się podoba i rosnę z dumy, że gdzieś tan hen w Polsce mogłam komuś sprawić tyle radości :-) Tym samym moje serducho się raduje, że Ty się choć trochę radujesz w tym trudnym okresie. Ale wierzę, że będzie dobrze. I oprócz spódnicy codziennie przed zaśnięciem wysyłam promyk energii do Ciebie... I do wszystkich, którzy tego aktualnie potrzebują... Hm... W sumie do tych szczęśliwych 'aktualnie' też wysyłam promyki radości... ;-)) ech...jakaś ckliwa się na stare lata zrobiłam, nie ma co.

    Sivko, wyglądasz tak....fajnie, po swojemu :-) Lubię Cię w takim lumpkowo - luźnym wystroju, w ogóle lubię (ostatnio) taki styl i tylko taki preferuję (ostatnio) :-))

    Do następnego! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo idealnie i chodzę w niej bardzo często!!! Pasuje do wszystkiego i jest wygodna jak nie wiem co! Rośnij z dumy, bo jesteś zdolna, masz talent! Dzięki za nią raz jeszcze i jeszcze i jeszcze i za dobre słowa i promyk energi! I odsyłam wzajemnie dla Ciebie. Bo pozytywnej energi nigdy dość :) :) Niech krąży nad nami i opanowuje kosmos.

      Lumpiata jestem, fakt :) Powyciągana i potargana, rozczochrana. I dobrze mi z tym - na razie! :)

      Usuń
  12. Ale mi się podobasz w tym biało-czarnym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białoczarna klisza duszę ma, jak mało co :) :)

      Usuń
  13. Kochana Sivko nie bylo mnie troche i slysze, ze przechodzisz przez trudny okres. Kochana sle ci internetowe usciski i wiem, ze bedzie dobrze! Spodnica dokladnie taka o jakiej, marze. Ironia ma talent zazdroszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* Fakt, jest nerwowo i niełatwo. Ale daję radę :)
      A dla Ironii wielkie brawa!

      Usuń
  14. Bardzo mi się podoba to czarno- białe zestawienie. Spódnica idealna :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny ten Twój szaliczek!!! Spódnica fajna, klasyczna, widać, że leży jak ulał!!! Ironia ma niezłe oko i igłę :D. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) :) Uwielbiam takie entuzjastyczne dziołszki:*
      Klasyka to nie moja bajka, ale ta spódnica wspaniale się łączy z nieklasycznymi szmatami z mojej szafy i jest wspaniałą bazą!

      Usuń
  16. Cudowny gest i cudowna kieca. A szaliczek pasuje idealnie do reszty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :):) Takie gesty sprawiają, że człowiek sam chce coś dobrego zrobić.

      Usuń
  17. Proszę ja Ciebie, wyglądasz wspaniale Sivko! Spódnica i buty-klasyka:) Też chodzi mi po głowie ten krój spódnicy>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, cieszę się, bo mnie się zdało (jak ujrzałam te fotki), że marnie ze mną. :) :)

      Usuń
  18. O, tak, w trudnych sytuacjach takie gesty dają poczucie dobra,nieprawdaż ludzie! Bo przecież wszyscy mamy w sobie dobro, ale czasem tak kurde głęboko schowane...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Takie gesty są niesamowite. Niektórzy ludzie też :) :)

      Usuń
  19. Świetny prezent, super całość...trzymaj się...pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Super set- cudownie kolorystycznie!
    Spódnica ciekawie sie prezentuje:))
    Trzymaj sie Kochana!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie i elegancko:)))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, Ty zawsze taka miła! Dziękuję, chociaż z elegancją to chyba nie mam tu nic wspólnego. :):)

      Usuń
  22. Ślicznie wygląda nasza siveczka, pasują ci akcenty bieli i czerni ;) Modelka ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Komplement od tak kolorowej postaci - wow!

      Usuń
  23. Z tej Ironii to kochana dziewczyna musi być, bardzo miły gest:) i ładnie Ci w tej spódniczce i biało czarnych kolorach. Trzymajcie się!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo miły! W dotyku też :) :)

      Chyba się trzymamy, ale nie do końca wiem jak bardzo....

      Usuń
  24. dwie zdolne rączki się zebrały: ty i Ironia:) Pieknie i z klasą!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)