U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

sobota, 7 września 2013

Pa Pa...

 Jak wiecie (lub nie wiecie) kilka miesięcy temu CIESZYŁAM SIĘ, gdy znany internetowy sklep z rękodziełem, przyjął moje wyTwory w swoje szeregi. Radość nie trwała długo. Pomijam fakt, że żadnego z sukienkoswetrów tam nie sprzedałam. Nie jestem zadowolona z tego jak przebiega współpraca z tym sklepem. Po pierwsze prowizja, którą pobiera przy zakupie jest większa niż w umowie. Przez to cena produktu wzrasta sporo, co jeszcze bardziej widać w przypadku dużych form, jakie tam wystawiam. Po drugie, kiedy chciałam rozszerzyć ofertę i wystawić mniejsze sTworki, które dziergam, bardzo szybko okazało się, że nie wolno mi podejmować samodzielnie takich decyzji. Zdjęcia etuis usunięto W GODZINĘ po tym, jak je umieściłam na moim profilu artysty. Wysłałam maila. Z zapytaniem. Czy mogę. Z odpowiedzią nikt się nie spieszył. Czas popłynął. Zdążyłam zapomnieć. Faza na dzierganie etuis, sakiewek i koszyczków minął. Upłynęły dokładnie DWA MIESIĄCE, kiedy z lakonicznym przepraszam, dostałam odpowiedź. Że tak, proszą o przysłanie do oceny zdjęć. Czy się nadają. Czy zostaną zaaprobowane. Teraz??? Teraz to chyba się rozstaniemy. Powiem: Pa Pakamero. Założę dla mojego sTworzenia profil na fejsbuku i samodzielnie, niezależnie, spróbuję świat olśnić...  
Gruboogniwowy melanżowy granatowo-czerwony łańcuch hand made by Siva :)  
Na sprzedaż jeszcze żółto-musztardowy i turkusowo-niebieski z tego posta KLIK.    

              

33 komentarze:

  1. Też bym uciekła od takiej "współpracy" daleko, daleko... Nie warto. Prowizje są stanowczo za wysokie, a tu jeszcze olewanie i utrudniony kontakt z łaskawcą. Dzięki za ostrzeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No szkoda, a miało być tak pięknie, próbuj sama, życzę powodzenia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zakładam, że ma być pięknie - dlatego nie tyle jestem rozczarowana, co pobudzona do jakiegoś działania :)

      Usuń
    2. No to do działanie i masz racje, że nie jesteś rozczarowana...powodzenia...

      Usuń
  3. Powodzenia i nie łam się, zawsze najlepiej samemu być sobie szefem :) trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  4. No i chyba dobrze postanowiłaś. Tak to jest, że wszyscy tylko chcą brać ale nic od siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! W sumie to ktoś miał świetny pomysł na biznes - zarabianie na cudzej pracowitości i zdolnościach. POmysł dobry, dla twórców wygoda - tylko żeby organizacja nie szwankowała i inne sprawy...Być może gdzie indziej wygląda to lepiej...

      Usuń
  5. Jak tacy niesolidni to zmykaj stamtad, szkoda Twoich nerwow....
    Aaa, rzeczywiscie ten lancuch pasowalby pieknie do mojego ostatniego zestawu...;)

    Buziaki i powodzenia, trzymam kciuki, wiesz zreszta...
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że to porządna firma...

      A nie mówiłam z tym łańcuchem :D

      Usuń
  6. Oj, paskudna historia... Faktycznie, lepiej na własną rękę działać. Tworzysz piękne rzeczy, absolutnie się zakochałam w tym łańcuchu! Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za nową, samodzielną działalność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa i wsparcie! To dla mnie ważne :)

      Usuń
  7. Szkoda, że mają takie podejście.
    A Twój łańcuchowy komin- piękny:).U mnie wprawdzie pustka w portfelu, ale z ciekawości spytam: ile takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melanż gróboogniwowy 40 zł. Jednonitkowe po 30 zł. Mega grubas 45 zł :)

      Usuń
  8. Profil na fejsbuku wydaje się dobrym pomysłem. Słyszałam o przedsięwzięciu "Podarunki z Radosnej", które z sukcesami sprzedaje właśnie poprzez profil na portalu. Ja założyłam swoją stronę (ale z braku czasu zupełnie jej nie rozwijam, może jesienią...), a moja blogowa znajoma, Lena, zachęca do kontaktu z p. Marzeną (mm.par@o2.pl) z Rękodzieła.com. W każdym razie jest w czym wybierać i nie ma powodu trzymać się kogoś, z kim współpraca nie przynosi satysfakcji:) A Twoje wyroby są tak oryginalne i bezpretensjonalne, że jestem pewna, że znajdą swoich zadowolonych nabywców:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystawiam swoje sTwory na moim osobistym profilu na fb i zainteresowanie i odzew w postaci zamówień wśród znajomych jest. Pomyślałam, że założę osobne konto sTworom. Już chyba nie zdecyduję się na współpracę z kimkolwiek. Strasznie nie lubię być zależną od kogoś, a ta cała Pakamera mnie rozwaliła. Nie wiem, może to ja mam za duże wymagania, bo w końcu tylu tam wystawców i interes się kręci.

      Usuń
  9. Szkoda, że tak wyszło. Myślałam, ze trochę inaczej wygląda współpraca z takimi portalami. Trzeba próbować na własną rękę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dowiesz się, póki nie spróbujesz. Będę :) :)

      Usuń
  10. Popieram. Będę promować :) bo sympatyzuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bywają i takie współprace. Potraktuj to jako naukę na przyszłość, jako kolejny etap. A może na allegro wystawiłabyś swoje dzieła? Masz genialne pomysły i zapał do tworzenia, więc szkoda by było to zmarnować. Powodzenia życzę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. I tak się zabija talenty... taka myśl mi przychodzi do głowy. Sivko masz dar od Najwyższego i prędzej czy później, ktoś to doceni. Może faktycznie działać na własną rękę jest najlepszym rozwiązaniem. Życzę powodzenia! Pozdrowionka, my już siedzimy na walizach. Zastanawiamy się czy brać laptop...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak czuję się doceniona :D
      Szczęśliwej podróży dla Was!

      Usuń
  13. No i bardzo dobrze...dobre...dobro...dobroć...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. NAJSERDECZNIEJSZE GRATULACJE KOCHANA :***

    zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to będą stratni teraz oni....co za chała nie współpraca!! Dziergaj i podbijaj świat ;-) bo stwory wychodzą genialne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz talent i super pomysły nie potrzebujesz pośredników:)))Pozdrawiam serdecznie i powodzenia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. czasem mi sie cos tam podobalo na Pa.ale te ceny-iscie zaporowe, wiec zeby na dana rzecz nie chorowac-nie wchodze, chyba ze na prezenty.ale wpierw sprawdzam czy dany autor sam swoich dziel nie sprzedaje bez ich udzialu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza.