U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

(Wielo)smakowy s(z)ok

 Zaczęło się od ugotowania kompotu z garści wiśni. Potem ze śliwek, których nikt nie chciał zjeść. Ale prawdziwy s(z)ok dla moich kubków smakowych wywołały buraki zmiksowane z jabłkami. Mlaskanie i oblizywanie zagwarantowane. Zdrowe, proste i szybkie w przygotowaniu soki. Buraki młode, pachnące ziemią, od rolnika. Jabłka małe, słodkie, może nawet z robakiem - ale to tylko zwiększa szanse, że nie było przesady z opryskiem. Zdziwicie się: "Burak???" Why not :D  
   
   Poszłam za ciosem i zrobiłam inne mixy. Marchewki z nektarynkami. Albo marchewka + jabłko + banan.
Albo banan z cytryną, pomarańczą i ... ogórkiem. Zchłodzone - na upały w sam raz.  
  Dokoła jest więcej smaków i kolorów, niż udaje nam się zarejestrować naszymi nieustannie czymś zajętymi zmysłami. Przypadkiem, czy zrządzeniem losu Coś Czasem podpowiada, żeby gdzieś wejść... Proszę, zwróćcie uwagę na Osobę z tego http://wielosmaki.blogspot.com/ bloga.  Niech nie przepadnie! Niech zaistnieje w szerszej świadomości wirtualności! Mnie Jej kolorowość i styl zainspirował w włóczkowej "działalności" - o czym w następnym odcinku :D :) :)

Knajpa "WHY NOT?" znajduje się w małym małopolskim miasteczku Skała.     

22 komentarze:

  1. Sivko , koneserko kolorôw , smaków i rzeczywistości :))
    Kusisz dziś moje kubki smakowe , od niedawna rozsmakowane w soku z ... Selera korzeniowego...
    I miksie naciowego z jablkami :) czase z marchewkA a czasem bez ;) czasem z ogórkiem a czasem bez .....

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam piłam, smakowałam, też eksperymentuję letnimi smakami. Często miksuję to, co po prostu znajdę w kuchni: oczywiście chodzi o owoce i warzywa. Wczoraj z racji upału był chłodnik z koperkiem - pycha! Lubię też miksować: seler, ogórek zielony i koperek oczywiście + naturalny jogurt lub lepiej kefir. Mniam, mniam... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kefir - lubię i piję:) Przepis z selerem i koperkiem - wypróbuję! Dzięki za podpowiedź!

      Usuń
  3. MMM wygląda pysznie! Uwielbiam zdrowe soczki, na pewno spróbuję :) Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne i na pewno zdrowsze niż kupne z konserwantami! Uściski :*

      Usuń
  4. Sivka, dziękuję za "reklamę":)
    Zdjęcia w tym poście mnie urzekają, można je wydrukować w dużym formacie i porozwieszać dookoła:)
    Ja wczoraj sok z buraka piłam, aż siuśki były burakowe. Ale najbardziej gasi moje pragnienie ARBUZ. Z nim + coś warzywno-owocowego to dopiero WIELOSMAKOWY Szok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :D
      Zauważam, że robienie zdjęć jedzeniu mnie kręci :O
      Wszelkie sugeracje smakowę biorę pod uwagę z uwagą! :):)

      Usuń
  5. sok z buraka zaczeła pić od grudnia 2012,dodając jeszcze marchewkę
    teraz na tapecie koktaile z liści młodego buraka z ogródka,jarmuż,piertuszka,banan itp w blenderze zmiksowane :)
    polecam ci szejki,nie mają odpadów jak soki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogranicza mnie sprzęt:D Ale odpady też się wykorzystuje.

      Usuń
    2. zainwestuj !
      będziesz się zastanawiać czemu tak długo zwlekałaś :)
      i poczytaj w google o -zielonych szejkach
      to Cię zmowtywuje :)

      Usuń
    3. Już mam wciągnięte na listę zakupów do końca roku, jako punkt 3 :D

      Usuń
  6. Jestem fanem buraka!
    Bardzo fajne kolory i zdjęcia!Kuszące są te twoje koktajle...
    Smak, buraka z ananasem znasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowotność i kolorystyczność w moim guście. Też praktykuję ukręcanie takich soków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj! Same pyszności i same witaminki, jabłka z robaczkami, no tak, jest pewność, że nie pryskane. Też ostatnio robie różne soki, trzeba korzystać jak są świeże owoce i warzywa...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowo,pięknie kolorowo czego chcieć więcej:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. No bardzo mie zdziwila taka kombinacja. Buraczki to mi sie marza takie do obiadku, mlode ziemniaczki i kapustka no i moze mielony :) W takie upaly to wszelkie owocowo-warzywne koktajle to jak znalazl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj super mixy:) Muszę popróbować:)) Pozdrawiam- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stawiam na buraka! Jest zdecydowanie niedoceniany. A bardzo smaczny. I to w każdej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mnie jakoś maliny przyszły na myśl na widok koloru, ale buraka też zniosę

    kanjpę zapisuję w pamięci, kto wie gdzie to człowiek trafi

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to jesteś bystrzacha ;) super wyglądają te koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam ten smak, do tego korzeń pietruszki i selera w niewielkich ilościach polecam - na upały działa moczopędnie, czyli właściwie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza.