U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

poniedziałek, 22 lipca 2013

Domatorszczyzna

 Lubię surowo, spontanicznie, z byle czego, dodając kolor. Drewno z plastikiem i glinę. Słomę i wiklinę też. Bez beżu się nie obchodzę. I dostałam szpulkę! Obdarowana cieszyłam się jak dziecko i wywołałam komentarze, że niektórym to niewiele potrzeba do szczęścia. Fakt :) Trochę balkonu, kuchni, parapetów itp. Wiadomość z ostatniej chwili - szpulka została stoliczkiem przy łóżku :)


23 komentarze:

  1. szpula jest cacy :) kaktusy - bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jak ładnie, szpulka super, świetny będzie z niej stolik...ja od jakiegoś czasu zakochana w bieli i jeszcze ciekawa maska a pomysły na dekoracje mogą być różne...pozdrawiam i miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to szpula jest! Super! Kiedyś też kombinowałam takie rzeczy, ale mi przeszło. Super masz balkon, zazdroszczę. Ja mam bardzo, bardzo malutki:(
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Butelka z czymś co przypomina anioła, bardzo mi się podoba i ostatni zestaw, szpulka+twarz SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pomysł wykorzystania sanek do siedzenia w kolorową ławkę na balkonie. Wiklinę i glinę też wychwycam z dziwnych miejsc. Hę, szpulak-rewelka...Aniołek i rybka wykonane przez synka(myślę sobie)też są z tych samyk klimatów, wykańczają design domu w absolutnie ciepły klimat. Uwielbiam prace plastyczne dzieci. POST B.EKO. DZIĘKUJĘ PRZODOWNICZCE POMYSŁÓW!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam - szpulka została stolikiem, myślę sobie - oszalała kobieta? A to przecież nie szpulka, to szpula konkretna jest! Na stolik w sam raz. Kolory trochę nie moje, aczkolwiek jest pozytywnie, letnio. Ta maska mnie intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpulka to genialny pomysł! A maska jest piękna, szaleję na ich punkcie, a odkąd mam motywy afrykańskie w pokoju, to już w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpulka przypomina mi w klimacie meble tworzone z palet załadunkowych i drewnianych skrzynek na owoce. Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OO jak fajnie:) Szpulka jest genialna i świetnie wykorzystana :) Wogóle bardzo pomysłowa Jesteś :) :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zestawienie kolorystyczne, no ale czegoz ja sie moglam spodziewac po Mistrzyni Doboru Barw?!;) Jest kolorowo, energetycznie, swojsko i przytulnie. Szpulka jest bardzo oryginalna, napewno super wkomponowalas ja w swoje wnetrza i bedzie nie tylko sluzyc, ale i "wygladac"...
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, jest bardzo kolorowo, tak jak ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne klimaty, tak jak lubię :)
    jeśli mi się uda, to i u mnie dziś się pojawi post szpulkowy :)) bo szpulki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już mi się u Ciebie podoba! Osądzając po szczególikach które robia największą "robotę" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój dom jest fantastyczny jak jego właścicielka:))))szpulka świetna:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. oddaj szpulkę!:D
    ale klimatycznie u Ciebie! fajnie byłoby przycupnąć przy tej szpulce na kawce:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcie ukazujące potęgę doniczkowych kaktusów na tle kontrolowanego szybą nieba - monumentalne jak przedwojenne mauzoleum Hindenburga. Denkmal na parapecie. Lubię podobne klimaty. Ale do szczęście potrzebuję przestrzeni. Gdybym nie była taką materialistką, wywaliłabym większość nagromadzonych rupieci.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sivko ale u ciebie pieknie i kolorowo, szpula super ja bym z niej stolik zrobila.

    OdpowiedzUsuń
  18. Razem z koszulkami z Pan tu nie stał, szpula z Kingsajzu bardzo mi do Ciebie pasuje:) Kompozycje kolorowo-katusowe bardzo pobudzające:)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie,a szpulka Extra! jeszcze takiej nie widziałam :)
    i ,że pójdziesz w takie róże to ja się nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szpulka jest świetna! Uwielbiam takie proste rozwiązania w urządzaniu wnętrz.. plus kolory i rośliny, ach:) a temat jest dla mnie aktualny, bo po powrocie z wakacji będzie wielki remont;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na takim balkonie ehh...godziny moznaby spedzac...super! A szpulka jest extra. Pozdrawiam
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję bardzo za wszystkie słowa, jakie napisałyście w komentarzach pod tym postem. Byłam pewna, że takie byle co nikomu się nie spodoba:)

    Aniłek nie jest aniołkiem, tylko nie do końca udaną pracą mojego Synka. Miał być krokus :D Ale ja biorę wszystko co On zrobi.

    Szpula jest mała, ma ok 30 cm(na oko) na wysokość.

    Sanki przebywają na balkonie, gdyż nie ma chętnego na wyniesienie ich do piwnicy :D

    Różowe? Bardzo lubię fuksjowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza.