U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

środa, 28 listopada 2012

Są w kropeczki

  Z Biedroneczki :D Nowe paputki to dostatecznie dobry powód do posta? Jeśli nie, to jest jeszcze inny...
 Zdaje się, że mijają 3 lata od pierwszego posta U Sivuchy. Google świętuje razem ze mną... każąc mi płacić za dalsze dodawanie zdjęć. No tak. Można się było tego spodziewać. Mają mnie dość :D


 




PS. Jutro rozwiązanie konkursu z poprzedniego posta. Gdyby jeszcze ktoś coś, to szanse są :D  

30 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie wymiata ;> Musi Ci być cieplutko ;]
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle,ze kaputki bylyby wystarczajace, no moze jeszcze plus ten pierscien cudny.. No ale jak jeszcze trzecia rocznica, to juz wogole! Gratulacje! Tak trzymac, blog jest w deche;)
    Co do oplat, to ja glupia z poczatku wrzucalam zdjecia "na zywca" i szybciutko miejsce mi sie zapelnialo.. Ale teraz zmniejszam wszystkie fotki do "darmowej" wielkosci;) Pozdrawiam.Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno jeśli wstawia się zdjęcia mniejsze, o wysokości 799 pikseli i mniej, to nie liczą się one do limitu - pisała kiedyś o tym inna dość długo już blogująca dziewczyna (Anna Onopiuk). Ja w każdym razie wszystkie fotki zmniejszam właśnie do takiej wysokości.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie ten sam problem:(
    trzeba będzie zmniejszać:(
    wszystkiego naj w takim razie, dużo cierpliwości i chęci do dalszego prowadzenia bloga życzę:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. u nie ten sam problem:(
    w takim razie w Twoją rocznicę życzę Ci dużo cierpliwości i chęci do dalszego prowadzenia bloga:)
    trzeba będzie się zmniejszać:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Ci 3 rocznicy, paputki super i świetny pierścionek. Ja też zmniejszam do 799, więc może jak Ci sie limit zapełnił to pozmiejszaj pare zdjęć i dodawaj już te 799. Możesz jeszcze zapytać Gosi bo, o ile pamietam, ona też miała podobną sytuację ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepszego dla bloga i dla Ciebie!!! a i dla Ciebie i dla bloga myślę, że w miarę dobrą sprawą by było, gdybyś(cie) nie musieli płacić!
    kapciochy urocze, też się na nie czaiłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstawiaj mniejsze zdjęcia, ja tak robię i mam jeszcze całą przestrzeń wolna. Swoją drogą chwilę mi zajęło, zanim doszłam, gdzie ta informacja o zajętej przestrzeni siedzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. OOOO gratulacje ...3 latka to ładny czas :)))Wszystkiego dobrego na następne i jak najmniej ograniczeń(chodzi mi o zdjęcia)..:)Pierwsze foto wymiata :)Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto latek :) A bamboszki słodkie ;)
    Ja też mam ten problem z bloggerem :/ i szlag mnie trafia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna z problemem z googlem:D. Przecież możesz założyć nowego maila na gmail.com i dostaniesz w ramach tego nowe 1024 mb miejsca na wrzucanie fot na picasie. Możesz też założyć konto na flickr czy image shack i stamtąd wklejać. Co za problem:)?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim za poradę! Nie ma to, jak samopomoc blogerska :D
    Temat opanowany!!!!!! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy! O zdjęciach to nawet nie wiedziałam, że są jakieś ograniczenia, więc przy okazji wdzięczna jestem za zwrócenie uwagi na ten temat...
    Kapciuszki śliczniutkie, a najbardziej mi się podobają w towarzystwie skarpetek w paski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dodawaj mniejsze rozmiary zdjęć,to nadal powinno być bezpłatnie,już to przerabiałam
    świetne kapcie,takie cichobiegi :)
    ja w biedronce nic nie potrafię kupić....kolezanki się zachwycaja,a mi tam mało co 'leży'

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze zaglądac do Sivki i dowiedziec się o limicie zdjęc! U mnie w kropeczki są skarpeteczki, ale kapciami nie pogardziłabym, bo moje już niedługo pociągną.

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne i cieple;) co do zdjec, to nie wiem,o co chodzi,moze cos sie zmienilo,odkąd dodalam ostatiego posta...

    OdpowiedzUsuń
  17. wygoda na pierwszym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy powód jest dobry:)))))paputki śliczne i pierścionek też:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Cudne paputki, pierwsza fota z grą świateł na ścianie i twoja poza - jest bezkonkurencyjna! Jak to każą ci płacić? Aż się boję!~... blogować!

    OdpowiedzUsuń
  20. O, doczytałam sie o co chodzi z tymi zdjęciami, ale i tak dalej nie rozumiem ( blondynki mają do tego prawo...), a gdzie sprawdzić swój limit?

    OdpowiedzUsuń
  21. po pierwsze - moje gratulacje dla trzylatka blogowego :)
    po drugie - uwielbiam groszki i kropeczki więc zachwycam się i nowym tłem bloga, jak i cudownymi kapciochami

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale mega zdjęcia! aż chce się iść do łóżka :).
    Papucie są śliczne i słodkie :)

    Dopiero co założyłam bloga i byłabym Ci wdzięczna gdybyś weszła do mnie, i wyraziła swoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sivko, moje gratulacje 3 latka to juz ogragla rocznica :). Kapciuszki sa przecudne i przeslodkie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjecie 1sze urzeka!!!paputki fajne !!!obserwuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. a u mnie te paputki nie lezaly:(albo juz je wszystkie podwedzili..bo zaraz bym je zgarnela.tez mialam swego czasu problemos z uploudami po moich postach podroznych i ilosci zdjec-wowczas niezmniejszanych.Jak widac kolezanki blogerki pomogly i nadal mozna jechac i dodawac sivkowe posty za darmoche;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza.