U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

niedziela, 11 grudnia 2011

Płaszcz, maleńka, płaszcz

  Jeździłam "po świecie", żeby kupić płaszcz. Ciepły, niedrogi, ładny i w odpowiednim kolorze. Aż na moim zadupiu zorganizowano kiermasz - wyprzedaż tychże. Za 149 zł, 70% wełny, szyty w Polsce, nabyłam i oto przed Wami płaszczę się.





  Spódnica, komin, beret - tymy rencami i szydełkiem
  Narzutka tutaj  

24 komentarze:

  1. Prześliczny! I pewnie miły w dotyku?
    To, co pod płaszczem też śliczne, ponownie kłaniam się przed umiejętnościami władania szydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny plaszcz! a spodnica jest bardzo orginalna!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. cały zestaw niebanalny.Dobrze się płaszczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, farciaro Ty! A ja nic nie znalazłam i znowu tej zimy będę marznąć:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolna jesteś niesłychanie, najpiękniejsze masz ubranie tzn. płaszczyk i spódniczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nosz kurcze, a ja szukam i szukam! i wszystko cienkie, jak na wiosnę...buuuu
    zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci się fuksło!!!a spódnicę wydziergałaś fajową! od razu przypomniały mi się te "naszyjniki" włóczkowe;) z ciekawości zapytam...nie o cenę;) ale o czas dziergania takowej:D

    OdpowiedzUsuń
  8. TARA: Robiłam ją ze 4 wieczory. Gdybym miała czas, zrobiłabym szybciej, to prosta sprawa.

    blog okularnicy: Poszukaj nahttp://www.rotexmoda.pl/. Chociaż stronka wygląda jakoś marnie....ale taką mam na metce mojego płaszcza. Wybór był niesamowicie duży, ceny od 99 zł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz pierwsza klasa!! Ależ Ty masz talent, spódnica genialna! Komin i beret ...cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  10. na zadupiu taki płaszcz dostałaś ? no popatrz :)
    a spódnica mnie powaliła,Twoja 'tfórczosc' jest imponująca :) i inspirująca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. TE rence są bardzo utalentowane :D
    i GŁOWA też ,bo bez wyobraźni takiego cuda nie dałoby rady wyszydełkować !
    Płaszcza ciepłego zazdroszczę - ja szukałam w 3 miastach ,w ub mcu i zakupiłam aż dwa, coż z tego ,jak cienkie i w nich się kurczę z zimna.
    Miałaś farta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie, no, super! Płaszcz na prawdę prezentuje się rewelacyjnie, a spódnicy zazdroszczę, do tego ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem na tak względem płaszcza :)
    Super wyglądasz jako marchewka :)Jak zwykle podziwiam talent i wykonanie tych cudeniek włóczkowych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Szyty w Polsce i wełna to już jestem "za"...spódnica super i cudny kolor, pasuje do Ciebie....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk ma fajny kolor i cenę, świetny zakup. Z pomarańczem świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sivka, dziękuję! już zaglądam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny plaszcz.Wyglada na 'porzadny'. Teraz trudno znalezc rzeczy szyte w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Płaszcz się płaszcz. Fantastyczny jest i w moim ulubionym kolorze. Pomarańcz zresztą też kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fiu, fiu, fiu, no bardzo mi ten płaszczyk do gustu przypadł i te kółeczka na spódniczce też :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to Ci się udało z tym płaszczem - wg. mnie długość idealna i kolor taki miły - a cały zestaw rewelacyjnie rozweselający dzięki tej optymistycznej pomaranczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. i w ten oto sposób wsparłaś rodzimy rynek odzieżowy, chwała Ci za to!!! a płaszczyk wart zakupu, jest super, na dodatek kolejne niesamowite dzieło Twoich zdolnych rączek tu widzę - jestem pod wrażeniem, dużym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  22. First off I want to say superb blog! I had a quick question in which I'd like to ask if you do not mind. I was interested to know how you center yourself and clear your head prior to writing. I have had a difficult time clearing my mind in getting my thoughts out there. I do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are wasted simply just trying to figure out how to begin. Any suggestions or hints? Thanks!
    Here is my webpage :: torebkidamskie.beep.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza.