U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

niedziela, 13 listopada 2011

Miron

" Nie myślcie, że jestem nieszczęśliwy.
  Cieszę się, że myślę.
  Myślcie, że się cieszę."

 komin i zamotka na włosy - hand made ja
 pelerynosweter - hand made mama
 spodnie dresowe - osiedlowy sklep
 ciżemki - ccc
 rękawiczki - Biedronka
 torebka - lokalny sklep
 wiersz - Miron Białoszewski 
 foto - syn




23 komentarze:

  1. I o to właśnie w tym wszystkim chodzi żeby nawet w dresie wyglądać genialnie! Jesteś niesamowita! Genialny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sivka, ja Cię uduszę, oddawaj te wszystkie śliczności hand made i to już! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to juz jasne po kim to zamilowanie do dziergania :) piekne to ponczo i wzor i fason i kolor , idealnie komponuje sie z piekna jesienia i super rozjasni szaruge , ktora tuz tuz, i juz tradycyjnie brawa za dobranie tła

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz świetnie, dzianiny + jesień to jest to, o co w życiu chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. myslałam,że pelerynę dziergałas sama,a Ty się mamą wysługujesz.....
    popraw się !
    piękna peleryna

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie - szarość przełamana pomarańczowym, bosko. W każdym razie te rękawiczki z Bezdomki to była niesamowita okazja, niestety nie mieli rozmiaru XL ;) A może ja się zagapiłam i wszystkie mi wykupili. Albo chińskie rozmiary były dostosowane do mniejszych chińskich rączek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. leżę powalona!
    Mironem!
    Tobą!
    zdjęciem syna!

    SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się podoba! najbardziej peleryna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze, peleryna rewelacyjna! Zazdroszczę, oj zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna całość i masz wspaniałego fotografa....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest pięknie, jesiennie, też tak chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślenie to największa radość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta peleryna rządzi, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ta peleryna...pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tym mega świetnym szalem pod szyją i rękawiczkami dobranymi kolorystycznie ten "nietoperek" podoba mi się jeszcze bardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Durna ja jak zobaczyłam biel w tle to pomyślałam, że to śnieg:-)))) ..może usprawiedliwia mnie moje niedowidzenie?;-) (chociaż to rzekomo nadwzroczność)..piękna kolorystyka w tym zestawie:-) ..a kominowi to i śnieg nie straszny:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG Boska jest ta peleryna !!!!! Super wyglądasz !! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś niepowtarzalna ot i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  19. pelerynosweter jak i reszta cudowny i Mirona też lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkim dziękuję bardzo :D

    Biurowa: Rękawiczki z Biedro są zeszłoroczne (i świetnie się trzymają, o dziwo):D

    gosia: Zazdrosnaś:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)