U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

środa, 25 maja 2011

Spisz się

 "Kiedy przyjdą podpalić dom, ten w którym mieszkasz..."* Kiedy przyjdą nas spisać w ramach przeprowadzanego spisu ludności, śmiało powiem, że myśmy już się spisali. Nie na medal, ale i nie na straty :D Wiecie, w necie.
  
 Mam nadzieję, że buty kupione w Biedronce, też się spiszą i wytrzymają przynajmniej jeden sezon. Bo jak nie, to je podpalę...

*Władysław Broniewski "Bagnet na broń" 


20 komentarzy:

  1. Szkoda że tak słabo widać buty :) ale zestaw podoba mi sie jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już się spisałam....świetny zestaw, super legi szkoda,że ja tak nie mogę...ładnie wyglądacie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie stawiaj im tak wysoko poprzeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny łańcuch i kolor butów.Fajne też to zdjęcie z synkiem,buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. no...bojowo wyglądacie oboje;)))
    super zestaw!!!legginsy baaardzo ciekawe:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedrona ostatnio rządzi:D już legendą jest płyn do mycia twarzy za 5 zł , który wygrywa z niektórymi za 50 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie spisuję :) Protestuję przeciwko jakimkolwiek próbom wniknięcia w moją prywatność :)

    A apropos setu to cudna tunika i świetne leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny zestaw ! leginsy są naprawdę super :)

    zapraszam też do mnie - będzie mi bardzo miło:

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wyglądacie !! Hmm co to już w tej Biedronce nie sprzedają;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja się nie spisałam, ale chyba trzeba się przyłożyć do tego:P spalić buty, ostro:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj znać ile buty wytrzymają...fajne są:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne legginsy, wszystko fajne i mina syna też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam te buty, nawet się zastanawiałam, ale nie, raczej nie wytrzymają. nie chcę krakać...
    Ale wyglądają dobrze póki co :P

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko fajnie ze sobą gra,
    te łańcuchy to masz chyba do każdej możliwej kreacji:)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja już dawno po spisie ;)
    świetne te szarości
    były już dżemy z biedronki była szynka, a tu proszę - buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. to chyba najlepszy komplement jaki mogłam usłyszeć:). Od dawna inspirują mnie lata 60-te i głównie muzyki z tych lat słucham ; ). A powyższą sukienkę miałam również na swojej osiemnastce, której motywem przewodnim były lata 60' ; )

    ten łańcuch jest nieziemski, a buty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och,świetny zestaw,jakkolwiek brakuje mi nieco zbliżenia na deseń z legginsów.
    Chłopiec (syn?) na rewelacyjnie naburmuszoną minkę na zdjęciu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te buty! Nigdy bym nie podejrzewała, że można takie znaleźć w Biedronce!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)