U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

piątek, 8 kwietnia 2011

Świnia sponsor

 Świnia została sponsorem, bo świnię na to stać. Uściubiła złotówka do złotówki, a jak już miała koryto pełne, to wszystko jej zabrałam, bo ... zahipnotyzowała  mnie ta torebka. Adin, dwa, tri...75 zł!

   Prawdziwe oblicze świni:
 

26 komentarzy:

  1. urocza torebka. warto poświęcić wnętrzności świni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świnia się przydaje jak widać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko że świnia się tapla w tych swoich wnętrznościach na ostatnim zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna torebka!! A odchudzanie na wiosnę przyda się i śwince ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna torebka, dobrze że nie potraktowałaś świni młotkiem :) za jakiś czas zasponsoruje coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A to świnia! Mi nic nie przyniosła! Zaraz, zaraz... A gdzie się właściwie moja podziała. Taś, taś...

    Świetna taśka :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła konkurencja dla złotej rybki...ta świnia:)
    Dziś zwróciłam uwagę na spodnie, torebka dla mnie zbyt fikuśna, ale do twojego prostego stroju pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. warto bylo urocza torebeczka. choc swinki torszke szkoda... powodzenia przy dokarmianiu jej teraz na nowo

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej jaka cudna torba! :))

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci w tych szarościach, torebka rzeczywiście swietna, mocno ozdobna, ale do prostego stroju pasuje doskonale.
    Poza tym się zastanawiam, czy można jeszcze kupić gdzieś świnię bez możliwości otwarcia, podkradnięcia zawartości i ponownego zamknięcia. Chyba nie. To świństwo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna świnka, dzięki niej jest torebka...piękna torebka... piękna kurtka ...super całość...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. ha,ha...prawdziwe oblicze świni..chyba bardzo dobre!
    ostatnio tez myślałam o świni,chyba zaadoptuję,bo jeszcze nie mam.Zwłaszcza,że one tak sponsorują!
    wyglądasz świńsko uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  13. zastanawiałam się cóż to za świnia a tu proszę raczej świneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście torebka hipnotyzuje - jest świetna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, wszystko mi się podoba tak, że nie mogę wymienić co najbardziej:-) Jedynie powiem, że jeszcze nie widzialam takich kolczyków - są ekstra:-) No i świnka taka śliczna - jak Ty ją mogłaś tak ogołocić;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra świnia! Trzeba dbać o świnie i napełniać jej koryto, bo wartościowa z niej świnia:) i prezenty ładne dla oka sprawia. Właściwie to ona jak złota rybka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. coż świnia niech zbiera dalej :-)))) też poświęciłabym ją dla takiej torebki hihih

    OdpowiedzUsuń
  18. świnka wypasiona ;) a jak Ty się tam do niej dobrałaś, że ona nadal w jednym kawałku???
    torba rzeczywiście świetna ale kurtka jeszcze lepsza!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. hehe, uśmiałam się :D biedna świnka, pewnie głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A to swinia!

    A torebka fajna, bardzo fajna, i takie oczka ma jak sowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. :))
    Świnia jest wielokrotnego sponsoringu. Ne trzeba jej traktować młotkiem, gdy chce się jej dobrać do skóry. Ma na wypasionym brzuchu koreczek:)) Kupiłam ją w Empiku...dawno...zdążyła już posponsorować to i owo :P
    Pozdrawiam Was wszystkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba też sobie taką świnię zafunduję;)))
    torebka wypasiona!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna torba!! Cudo :) No i świnia niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna torebka!!!
    Zazdroszczę po całej linii ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. heh i z zachwytu nie napisałam, że bardzo fajnie wyglądasz. Całość bym Ci zabrała ;)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nonetheless, because the fund bought products get rid of skin tags, and they are: 1.
    Use tea Tree oil.

    Also visit my blog post ... large skin tag

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza.