U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

czwartek, 30 grudnia 2010

Poszczę i reasumuję

 Poszczę w sensie, że dużo postów dodaję. Przepraszam wszystkich obserwujących, że Wam pulpit nawigacyjny zaśmiecam  :P
 A reasumując to wszystko, zacytuję:
 "BAWIŁAM  SIĘ JAK DZIECKO W KAŁUŻY. IGRAŁAM Z RZECZYWISTOŚCIĄ, KRYGOWAŁAM SIĘ I KOMPROMITOWAŁAM. NIE MOŻNA UCIEC OD POWAGI, JA UCIEKAŁAM."  Bodil Malmsten  "Cena wody w Finistere"  
 
                                   Moja nagroda od  http://www.iloko.pl/:

I to by było na tyle w 2010.
Za udział dziękujemy.
Szczęśliwego Nowego Roku :)

17 komentarzy:

  1. Lubię błękity, a te jeszcze ładnie są zestawione i pasują do ciebie i jasnych włosów. Nie wiem czy buty w tym zestawieniu mi się podobają czy nie:), ale rozumiem, że buty są dla ciebie wyrąbiaszcze i już:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ty zawsze jesteś kolorowa.....Sliczne barwy

    OdpowiedzUsuń
  3. toś się zniebieściła ;)
    świetny efekt kolorystyczny i super naszyjnik, szalenie podobaja mi się takie całe zwoje maleńkich koralików!
    i znów dałam się nabrać na Twoje przewrotne tytuły!!! po przeczytaniu tego oczywiście pierwsze co pomyślałam, to to że pościsz po świetach i gęsto zastawionym stole (bo ja musiałam to uczynić bo miałam poczucie, że pękam w szwach:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Luiza:Trafiłaś w sedno-też miałam problem z tymi butami,ale po przeanalizowaniu wszystkich ,które mam na stanie,stwierdziłam,że ...te :))

    Mika:Nie zawsze!:)

    ThimbleLady:Ja nie poszczę w kościelnym znaczeniu,bo do kościoła nie chodzę(chyba,że podziwiać architekturę) :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten naszyjnik ktory dostalas :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro tak to pość jak najwięcej :D
    Piękne niebieskości :)
    I bardzo mi się podoba cytat :)))
    Szczęśliwego Nowego Roku raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię stylizacje jednego koloru,ale w różnych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię te Twoje zestawy z kolorami :))
    Nic nie zaśmiecasz, dawaj dalej, jest inspirująco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie udane zestawienie kolorystyczne - bardzo ładnie, bardzo radośnie - podziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolory, a naszyjnika zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie Ci w tym kolorze...a naszyjnik śliczny...Szczęśliwego Nowego Roku....

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten naszyjnik :) Smerfnie wyglądasz :)
    Wszystkiego najlepszego na 2011 !

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham niebieski, dlatego bardzo mi się podoba. Naszyjnik miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koacham blekit, niebieski, turkus, modry i kazdy inny mozliwy odcien niebieskiego, ale zestawienie ich w jedna calosc mi nie wychodzi, a Tobie sie udalo!

    Szczesliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna odskocznia od moich codziennych szarości.
    Pdoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naniebieściłaś ile wlezie, fajny naszyjnik, wszystko fajne. Dobrego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  17. Spojrzałam na Ciebie i myślę "totalny błękit, głębia oceanu" ... wyglądasz w tym zestawie zabójczo :) I Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)