U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

piątek, 3 grudnia 2010

Pani w obuwniczym

Na początek Pogodno, żeby nam było pogodniej.
Nie wiem jaki ruch miała pani w obuwniczym, z którego mam buty, ale paczka szła 2 tygodnie.

Buty- bon prix 
A to najpiękniejszy i najcenniejszy (i niespodziewany) prezent, jak kiedykolwiek dostałam.
 Syn mi własnoocznie wybrał kolczyki i własnoręcznie za nie zalacił (pieniędzmi dziadka:))  

20 komentarzy:

  1. rany!!!buty są fantastyczne!!!zabieram!!!

    synkowi daj buziaka ode mnie:))
    wiem co czujesz...mój też potrafi mnie tak obdarować:)
    znaczy...dobrze wychowujemy swe potomstwo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty naprawdę super :)pierwsze buty tego rodzaju i tej wysokości, które tak mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz narwy na te zamawianie butów w sieci...ja mam zbyt klopotliwe stopy na takie obrazkowe kupowanie. butki podobne do tych co juz masz..?

    OdpowiedzUsuń
  4. Sigrun:Podobne,ale te mają obcas i to dosyć wysoki,jakieś bajery,no i są wyższe.No i inna firma:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te buty!
    a pani w obuwniczym pewnie zarobiona była;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz to dopiero będziesz mieć nogi do nieba!
    Cały urok tych kolczyków, tkwi w ręce, która je wybierała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne buty :)
    świetnie zawsze takowe wyglądają na nodze

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty przepiękne ! :)
    Kolczyki oczywiście bezwarunkowo bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty a syn się spisał na ++++++...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne buty, piękne, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. kolczyki od serca :D to jest to! a buty zajebiste:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Łomatkoboska!Zostałam szafiarką tygodnia na fejsie...? W szkoku jakimś jestem...Dziękuję "władzom" za to wyróżnienie-spadło na mnie jak grom z jasnego nieba:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są świetne. A kolczyki mnie rozczulają, widzisz jak chłopak z sercem podchodzi to maminego bzika ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę, kolejne super buty :) No i jesteś sławna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ma gust, ten Twój potomek! a buty są takie sivkowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. GRATULACJE!!!
    SZAFIARKO TYGODNIA!::D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)