U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

środa, 6 października 2010

Gra w zielone

 Czasem gram. Czasem zielenieję z zazdrości. Często zielona jak szczypiorek. Bywa, że na zielonym szlaku. Szukam, błądzę, trafiam. Tym razem na ruiny. Na ich śladowe ilości. Schowane wśród drzew, przy głośnej trasie E 40, ślady osady górniczej* i kościoła z XI, XII wieku ??? Nikt o to nie dba, mało kto wie...


   I są zapadliska zabezpieczone patykami. Prawdopodobnie sztolnie:  
 Jest fosa:

 *z tej osady powstało Srebrne Miasto, Olkusz.  

19 komentarzy:

  1. Tunika rewelacyjna!Ojj przydała by mi się :) hehhe

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rajstopy są cudne! ostatnio podziwiałam je zdaje się w połączeniu z kierpcami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne są takie wyprawy a Wy chyba mieszkacie szczęśliwie w rejonie gdzie jest tego pełno i niezbyt do nich daleko. świetna tunika!

    OdpowiedzUsuń
  4. zielony to kolor dla odważnych


    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie tam...podobają mi się takie miejsca..a zieleń stroju w duecie z zielenią okolicy = rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, butelkowy kolor! swego czasu usilnie takich poszukiwałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja wciaz podpatruje u Ciebie te fajne kolorystyczne impresje a sama dzis kupiłam 3 CZARNE rzeczy w lumpie!! I to w dodatku z koronki. Normalnie jak na pogrzeb;)
    świetnie jak zwykle u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ze zielone lubie wiesz , w poszukiwaniu nazwy tuniki sprawdzialam wskazany post i .... rewelacja, to był swietny zakup z czym nie zestawisz zawsze doda charakteru

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham miejsca takie jak te zapomnianie, nieodkryte cudowne:) a granie w zielone kojarzy mi się niestety z jaraniem:P pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. powiem szczerze - nie lubię zielonego;))
    ale kurde,chyba mnie przekonałaś do tego koloru!
    bo super wyglądasz!!!

    i dzięki za wycieczkę:))

    acha! avatar bomba:))hihihi;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak Ty to robisz ,że cokolwiek założysz to wyglądasz w tym świetnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Postępuje koloryzacja rajstopowa ;) Fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cóż mogę napisać zieloneLove

    OdpowiedzUsuń
  14. Barwy ochronne jak sie patrzy, wojsko powinno sie od Ciebie uczyc jak sie stopic z otoczeniem ;) Buty ledwo widac na kamieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę....ruiny tak bliziutko a ja nie znam...Olkusz znam ,,,mieszkam nie tak daleko....a tunika świetna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pani La Mome::)Dzięki

    Just Her Fashion:Dzięki:)Nie oddam:))
    Biurowa:Z kierpcami jeszcze nie chodziły-to nówki:))

    Sigrun:Podejrzewam,że każdy mieszka w takim rejonie,tylko nie wie o skarbach,jakie kryje okolica.Ja moją odkrywam ciąąąąągle:)Uwielbiam to!

    Shalafi O.: Bo ja odważna jestem:))

    Kathy:Dzięki!Ja też uwielbiam.I wyszukuję!A w to miejsce zawiózł mnie mój mąż:)

    granda:Właśnie,butelkowy!Bo nie wiedziałam jak nazwać ten odcień:)Dzięki:)

    Rzaba:Dziękować:)Czarne z koronki,powiadasz....Łał!Ale to raczej na kolację ze śniadaniem z miłym,przystojnym panem:)))

    Kaffiarka:Śliczne dzięki!Ja lubię takie właśnie ubrania,wielokrotnego zestawienia:)

    sandrulka: Dlaczego "niestety"?! Nic, co ludzkie, nie jest nam obce :))No i dzięki za komplement...

    TARA:Dzięki:)Avatar wynikiem nudy zaglądającej mi w oczy swego czasu:))

    Mika:Nieee,aż tak to nie!:))Ale dziękuję,bo to miło,jak tak człowiekowi ktoś powie(napisze).

    Miriana:A tak,postępuje!:)

    Eule: :)Ja to tak:raz love,raz nienawiść:)

    Mrs_L:Bo ja lubię kameleony:))Chociaż nie mam natury kogoś,kto chce zniknąć w tłumie...

    bastamb:O!No proszę,krajanka:))Ja też niedaleko,a w Olkuszu mieszkałam kiedyś-i to wieeele lat!A to miejsce odwiedziłam po raz pierwszy.Kolebka Olkusza.Powinno być bardziej znane:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko bardzo fajne :) Wyglądasz super, bardzo zgrana całość. Korale i sukienka podobają mi się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Historia górnictwa rud ołowiu, srebra i cynku w rejonie Olkusza to temat mojej pracy magisterskiej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)