U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

piątek, 9 lipca 2010

Mała biała.

  Mała biała, niewinna...  Nie, winna! Ja winna! Zgrzeszyłam myślą, modą i zaniedbanym ubraniem. Przeto spowiadam się na blogu....

A to PRAWIE jak Jackson Pollock : 
   

12 komentarzy:

  1. super grzesz tak dalej, bo świetnie wygląda !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudowniei czarująco! Przepiękny naszyjnik i śliczna, delikatna całość, po raz kolejny bardzo podobasz mi się w romantycznym zestawie :) Ależ Ci włosy urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pollock wymiata! Wyglądasz niezwykle uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super tło! jak zawsze genialny tekst jak wisienka na torcie Twoich stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam pojęcia ile masz lat ale z pewnością wyglądasz na dużo mniej .ślicznie Ci w tej sukienusi

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie! Wszystko :) Rozbroiłaś mnie tym Jacksonem Pollockiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny naszyjnik i buty! ;) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. na rany chrystusa...jak pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dzięki, dziewczyny:) Miło mi jak nie wiem co... Teraz to się rumienię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała, biała, niezwykle kobieca.Piknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. normalnie wyglądasz jak kryształowa dziewica z guadelupy ;))) z mocnym naciskiem na 'wyglądasz' ;))) super ta sukienka...jakby tak się dobrze zastanowić to ja jeszcze białej nie mam sukienki...koniecznie trzeba by jakąś kupić ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Miriana:A gdzie to jest?:))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza.