U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

czwartek, 29 lipca 2010

Dzika Baba

   W małej wiosce na południu Polski, trzydzieści lat temu, żyła sobie Dzika Baba. Miała swojego "chłopa". Zwali go Diobeł. Diobeł nosił beret z antenką, grubą marynarką i miał czerwoną twarz. Dziką Babę sobie przywiózł, nikt nie wiedział skąd. Dlaczego Dzika Baba? Ponoć do nikogo się nie odzywała i miała rozczochrane włosy. Mieszkali na skraju wsi, niedaleko drewnianego kościółka, w na pół niedobudowanym domu z kamienia. Podobno mieli dzieci. 
 Niedawno tamtędy przejeżdżałam. Domu  prawie nie ma. Kupa kamieni porośniętych trawą, jakieś drzewko. Już nie ma dzikich bab....
 Moje dzikości: kolczyki i "taśka" z Pepco: 
 

16 komentarzy:

  1. Smutna historia o tej dzikiej babie :(
    Podobnie jak o Wałowej (to chyba u Ciebie było?)

    Chętnie zobaczę zestaw w kolorach, choć ta obróbka też jest niezła... Widać klimat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie,o Wałowej to u Rzaby,o ile dobrze pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  3. He, he a gdzie rozczochrany włos?;D Fajna Taśka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że choć ten komentarz nie zokończy żywota komunikatem "przkroczono limit czasu połączenia". Mam internet chyba na dynamo ;)
    Baba skojarzyła mi się z "Chatą za wsią", też smutnie.
    Fenomenalnie wyglądasz w tych okularach, zawsze mi się podobają. Zdjęcia i dodatki super. Pozdrawiam i zmykam na rowerek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe chyba kazda z nas czasem bywa taka dzika baba,a Ty jak zawsze mistrzyni doboru idealnego wzoru

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani La Mome: Właśnie mam fazę czesania-robię to ciągle:))

    Klamoty: Może lepszy byłby na korbkę :))
    No i dzięki tak w ogóle!

    Sigrun: Bo "każdy ma jakiegoś bzika"-że polecę cytatem odnośnie "pasowalności" wzorków :))

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię wzór panterki, więc kolczyki jak najbardziej mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję nostalgiczny klimat ostatniego zdjęcia, oj lubię zajrzeć do pepco tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poza fajnymi ciuszkami, masz jeszcze fajne slownictwo. Dlatego lubie tu zagladac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mrs_L: A mnie to bardzo cieszy:)I pochlebia!

    nurka:Starałam się,żeby taki klimat przekazać:)

    martiarti:Też lubię taki wzór,chociaż mało ciuchów w ten deseń mam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoj to bidna ta baba ;(

    :)) Bardzo mi się Twoja dzikość podoba, zresztą kocham panterrrry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bidna baba,ale Diobeł nie taki straszny:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. panterka bardzo pasuje do Dzikiej Baby;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale dzikość!!!
    teraz tak się zastanawiam dzięki Tobie,czemu moje dzikości wciąz tak lezą i leżą...

    OdpowiedzUsuń
  15. tak tak..Wałowa to "moja znajoma";)
    Sivka uwielbiam Ciebie w takich zestawach. Prosto, czarno, centkowanie...blond włosy i te mega okulary
    Wszytsko gra!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)