U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

niedziela, 6 czerwca 2010

Bluzka z Ameryki

 Szyta zapewne w Bangladeszu. Prezent dla mojej mamy od mojej ciotki, z wyżej wymienionej Ameryki. Bardziej jednak w moim guście :) Spodnie zaczynają trzeci sezon. Tło stanowi ściana w Parku Dinozaurów. Jak dla mnie zbyt komercyjne miejsce, ale moje dziecko miało radochę i mogło się popisywać wiedzą o tych przyjemniaczkach ;)



A na dokładkę czujne oko dina:

   

24 komentarze:

  1. ciekawe te kwiatowe obszycia na bluzce i rewelacyjne letnie spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ciuchy z takim 'pieprzykiem' jak ta bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no ameryyyyyyyyyyka:D superancka jest! pięknie wyglądasz! i wreszcie masz słoneczko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nareszcie uśmiechasz się i wygladasz naprawde świetnie. Siebie nie widze w takiej bluzce, ale na Tobie świetnie lezy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na tak dla bluzki. Zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne róże na bluzce. park dinozaurów to chyba w dzisiejszych czasach obowiązkowa wizyta w życiu każdego szanującego się malucha. córka znajomych zaliczyła ją już w wieku kilku miesięcy:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka super, fajne róże :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje dziecko wygrało jakiś konkurs na rysunek smoka i mamy wejscie do dino-parku,ha,ha...więc tez może jakąś relację strzelę jak się skusimy na wycieczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry. Pukam tutaj nieśmiało, zaglądam oczkiem prawym i mówię, że zestaw poniżej ze spódnicą do samej trawy podobał mi się ogromnie.
    o dzisiejszym nie mówię, bo bluzek takich nie lubię;(
    Dowidzenia=)

    OdpowiedzUsuń
  10. O fajne spodnie! Wczoraj widziałam w takich kobitkę w wieku 30+ i mało sobie szyi nie skręciłam, tak się za nią oglądałam. Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam rzeczy z motywem kwiata ,rozy a juz najbardziej jak wystaja i maja fakture!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja cię proszę, ty spakuj buty i mi przyślij :D

    OdpowiedzUsuń
  13. oo te buty jakiś czas temu oglądałam.. gdyby nie ten pasek na kostce wzięłabym od razu.. muszą być bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja lubię takie portki ze ściągaczami, też posiadam w wersji zielonej. Bluzka bardzo kobieca, fajnie zestawiona nie wygląda pindowato. Butki suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw,masz szczęście, że Ci się ta amerykańska bluzka dostała :)Całość jest po prostu... rozważna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajowa bluzka:))
    i butów zazdraszczam;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta bluzeczka jest śliczna!! I masz bardzo fajne spodnie, w takich mogłabym przechodzić całe lato!

    OdpowiedzUsuń
  18. Za wszystkie komentarze szczerze dziękuję,dziewczyny!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne zdjęcia i w ogóle wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)