U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

środa, 19 maja 2010

Wiosna strzela focha

 Postanowiłam "wychodzić" wszystkie dżinsy, jakie mam na stanie. Po ostrej selekcji i tak zostało mi trochę par, w których nie chodzę. Postanowiłam się zrehabilitować. A tak na prawdę, to mam wyrzuty sumienia, że tyle ciuchów mi zalega, a ja ciągle czegoś chcę.
 Druga  sprawa: sztuczne włosy. Tak W OGÓLE, to nie lubię sztuczności: tipsów, tresek, biustów,  zachowań :) Ale mam taką jedną gumkę do włosów udającą loki i dziś mi się zachciało jej użyć.

       A ktoś strzelił "foha". A raczej "byka"!
Też strzelam focha!
I wychodzę! 

7 komentarzy:

  1. fryzurka super! i te olbrzymie koła w uszach bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko żeby lato nie strzeliło na nas foHa ;)
    nie pamiętam dnia w którym ostatnio w dżinsach chodziłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta gumka! Wygląda jak prawdziwy loczek :) No a wiosna...zaginęła w połowie drogi do Nas i raczej szybko drogi nie odnajdzie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak większość ludzi przerzuciłaś się na styl jesienny, jak widzę :)Kolczyki i szal - super, no i jak zawsze lubię Twoje sukienki do spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja też focha strzelam!;)

    fajnie wyglądasz...pełen luz:))

    OdpowiedzUsuń
  6. no to FOH :D świetnie wyglada sukienka z dżinsami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny zestaw!!!!
    ubieraj się tak częściej
    BOMBA!!!!!!!
    I n adodatek te kolory!
    Odgapię na bank!:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza.