U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

środa, 7 kwietnia 2010

Łańcuszek

 Zciągnęłam, odgapiłam, odmałpiłam, albo ładnie to określę: zainspirowała mnie  ta Pani :)  :))
 Trochę poddałam go modyfikacji, czyli dorzuciłam swoje 3 grosze:

Na razie w wersji "nieludzkiej", bo nie mogłam się zdecydować jak się do niego ubrać. Za dużo możliwości:))
A jeśli ktoś pomyślał, że chodzi o łańcuszek jakiegoś świętego, to wielkie sorry, ale nie ze mną  te numery!

ps.Za inspirację serdeczne dzięki dla Nutmeg:))  



6 komentarzy:

  1. jestem ciekawa do czego założysz ten.... łańcuch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też czekam na stylizację ,,,jest świetny,podobne coś kupiłam sobie ostatnio w górac,ale drewniane :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie kolory żywe :) Poszłaś w trendy :)Naszyjnik super, ciekawa jestem, jak go zaprezentujesz na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama jestem ciekawa,do czego to w końcu założę:)))Albo będzie w stylu kakadu,albo z czernią...zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ludzie, jak to możliwe że dopiero teraz to zobaczyłam? Jest rewelacyjny! Mój przy nim wypada blado i licho ;) Świetny Ci wyszedł, czekam na zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza. Tym, którzy tylko tu zaglądają, zachęcam: odezwijcie się ;) :)