U SIVUCHY

Sivka - rocznik 1973. Wzrost 172 i pół ;) Matka, żona, człowiek. Wegetarianka. Przekorna indywidualista. Stara buntownica. sTworzyciel włóczkoSweTworów. Większość postów na tym blogu, powinna być opatrzona klauzulą TRAKTOWAĆ Z PRZYMRÓŻENIEM OKA ;)
Kontakt e-mail: Sylwia2008s@wp.pl

czwartek, 11 marca 2010

Cage i Gretkowska

 Czuję do tego ciucha to samo, co Nicolas Cage w "Dzikości Serca" do swojej obrzydliwie ekstrawaganckiej marynarki z wężowej skóry. Gładząc ją czule jak własne, ucieleśnione zwierzę, mówił z dumą: Ona jest symbolem mojej wolności, najlepiej wyraża moją osobowość. 
                                                                                                           Manuela Gretkowska "Europejka"  
 Coś tędy czuję do mojej dżinsowj katany. Jest obrzydliwie nieekstrawagandzka, ale ja swojego węża też mam. A włąściwie kobrę. Na ramieniu :) Wracając do katany: ma trochę lat, prawie dychę i na początku była kruczogranatowa. Jesteśmy kompatybilne - ona blednie, ja siwieję :D W międzyczasie były chwile trudne w naszej relacji, gdy byłam w ciąży (i po ciąży), 20-parę kg większa i żadną siłą nie dałam rady jej na grzbiet (ba! na rękę) wcisnąć. Kołnierz ze sztucznego futerka doszyty na chwilę. Przypomniałam sobie, że w czasach młodzi gniewni też miałam katanę długowieczną, którą schodziłam do cna, do ostatniej nitki, aż jej rękawy zaczęły odpadać. I kołnierz. I ręce, i nogi... a nie, to już mnie :)   
 A we włosach zamotana sznurówka.
  
 Uwielbiam "Dzikość serca"! Oglądać. Lubię M.Gretkowską. Czytać.  

3 komentarze:

  1. czytujesz Gretkowską? :D ja też bardzo ją lubie :) najbardziej Namiętnik:) piękny ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz!Katany też lubię, a Gretkowska mnie nie przekonuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. super ta bonka! alez masz nogi:) świetny mlodzienczy zestaw!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przeczytanie, pooglądanie i za każde słowo komentarza.