U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 25 czerwca 2017

W dżinsach Hitchcocka

 
 Zaczyna się mocno, a potem napięcie jeszcze bardziej rośnie. Jak w życiu. Jak u Hitchcocka. Oglądałam i oglądałam, i jeszcze nie wyczerpałam zasobu odcinków. Alfred Hitchcock Przedstawia. Taka czarno-biała kryminalna seria. Mistrz suspensu osobiście zaprasza i komentuje (filmy innych reżyserów). Niedługie, około czterdziestominutowe seanse. Dacie radę ;) Z perspektywy czasu i współczesnego kina można mieć pretensje, że trąci myszką. Ja nie mam. Polecam. I przedstawiam ciuchy pod kolor. Czarno-białe. 
  
  bluzka - sh
spodnie - sh
sandały - CCC

 A dżinsy? Gdzie są dżinsy?!

 
  

46 komentarzy:

  1. Świetnie Ci w czerni i bieli! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. You look fantastic my dear. Love this kinf of minimal looks :D
    I'm new GFC follower :D Hope you can follow me back <3

    NEW TIPS POST | Protect You HAIR Before and After The SUN!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak ładnie! Ładnie i bez dżinsów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ;)) latem w dżinsach za gorąco ( a zimą zimno) :))
      Dzięki :*

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobasz w tym wydaniu i we wszystkich:) a w tym to ...to wydanie jest takie super twoje:) Mieszkałam kiedyś w dzielnicy londynu, w której sie urodził. Urodził sie w dzielnicy Leytonstone. Zaraz w metrze jest tabliczka informacyjna i ściany sa ozdobione kafelkami ze scenami z jego filmów, buziole:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, no to Ci zazdroszczę!!! Ach ten wielki świat, można macnąć TAKICH miejsc ;) :)
      Dziękuję Jolu za dobre słowo :) :)

      Usuń
  5. Hitchcoca oglądałam jak rodziców nie było w domu, bo mi nie pozwalano, dawniej dzieci chodziły spać po dobranocce, to były zupełnie inne czasy, zdecydowanie lepsze dla rodziców ;D nie zapomnę jak oglądałam ptaki z rodzeństwem i strasznie się bałam :D Fajnie, że o nim przypomniałaś, to mistrz w swojej dziedzinie, nikt go nie przeskoczył :)Twoje ostatnie zdjęcie jest zdecydowanie w tym klimacie, takie tajemnicze ;D fajnie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria, to nie są filmy w jego ryżerii, ale innych reżyserów; on "tylko" o nich nawija w trzech słowach, bardzo dowcipnie ;)
      Teraz nie ma dobranocki, więc dzieci w ogóle nie chodzą spać :))))

      Usuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie... I tak z lekka drapieżnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :) Czasem przemycam swoje prawdziwe oblicze ;))

      Usuń
  7. W ogóle to ja chyba najbardziej lubię kryminały i thrillery, potem dramaty obyczajowe ☺ Super ten czarno biały zestaw, jaka talia i ściana prawie jak moja tylko lepsza ☺❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię starocie, kryminały ostatnimi czsy mnie trzymają, ale tak w ogóle to jestem otwarta i ciekawa wielu tematów :) ;)
      A która ścianka? Bo tu dwie występują :D

      Usuń
  8. Piękny czarno biały zestaw:)))bardzo ładnie wyglądasz:))śliczna bluzeczka:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rządzisz dziewczyno ! Foty rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, jak rząd pisu (za przeproszeniem) :))))

      Usuń
  10. Pięknie wyglądasz w takim zestawie, elegancko, ale jest i pazur :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No, gdzie te dżinsy?

    Jestem tak zaaferowana zmianami w życiu, że nie przełknę chyba tych seansów.... ale jak już się wszystko uspokoi, to na jesienne długie wieczory będzie git ;)!!!

    Fajnie wyglądasz... podkradam ten zestaw do pracy :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w filmie :D

      Nie ma przymusu :))) Ja jestem maniaczką staroci filmowych, a dodatkowo kryminalnych sensacji, a tu mam dwa w jednym.

      Nie kradnij, bo się w nim utopisz :DD

      Usuń
  12. Bardzo dobre zestawienie ubrań i kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie Tobie w takim zestawieniu. A ciekawe jakby wyglądało na odwrót z białą bluzką i czarnymi spodniami?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a na przykład tak:
      https://sivka-malaszafa.blogspot.com/2017/03/cichy-fajerwerk-nad-centuria.html

      ;) :)

      Usuń
  14. Nie jestem amatorką twórczości Hitchcoca, ale mistrzostwa nie można mu odmówić. Oryginalny i niepowtarzalny. Podobnie jak Ty. Jesteś niezwykła i niepowtarzalna. Jedyna taka Sivka. Choć pięknie Ci w szarościach i błękitach ten klasyczny czarno-biały zestaw wygląda, a raczej Ty w nim wyglądasz doskonale. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są filmy w jego reżyserii. On tylko prezentuje i komentuje w specyficzny sposób ;) :) Są zabawne i niestraszne ;) :)
      Oj, Kasiu, dzięki Ci za taki przemiłe słowa, trafiają do serducha :) :*

      Usuń
  15. Zestawy B&W zawsze się obronią :) Powtórzę za Lumpolą - świetna talia!
    Ja też ostatnio często w B&W, bo w samej czerni już za długo biegałam (z wiadomych powodów, jestem niestety tradycjonalistą w tych sprawach...) Nie chcę, by czerń, którą też lubię, kojarzyła mi się jednoznacznie...
    Serię znam... Ostatnio mało czasu na telewizję. Do końca lipca mam mnóstwo zajęć, potem trochę wreszcie poluzuję. No i jeszcze w lipcu krótki wypad na Litwę.
    Odpiszę w tym tygodniu.:)
    Moc ciepłych pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też przez chwilę miałam czerni dość, a raczej konkretnych ubrań z konkretnego okresu.
      Basiu, telewizji to u mnie nie ma od września. Wszystkie ciekawe pozycje wyszukuję w necie ;)
      Litwa - ach, byłam, chętnie byłabym jeszcze. Uwielbiam odwiedzać wszystkich naszych sąsiadów :)

      Usuń
  16. Baczność, spocznij, kolejno odlicz, ha ha, tak mi się skojarzyło widząc Cię tak pod ścianą, takie zestawy lubię i już, fajne fotki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam serię :) Ale dobry pomysł, żeby sobie jeszcze lepiej przypomnieć. Ja tam lubię czarno-biało, nie mam wymagań i fochów, że musi być kolor. :)
    Wybitny dobór tła, jak zwykle u Ciebie. I nawet włosy wpasowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, bo to chyba dawno temu w telewizorach "puszczali", coś mi się tak obija o pamięć.
      Bo kolor bywa przereklamowany ;) :)
      Tak, udało się, zwłaszcza to czarne - ale zdjęcia słabo na nim wychodzą. Nie współpracuje dobrze, to już moja trzecia próba. Ale co tam, zostawiłam bo pasuje - dziękuje za to określenie - wybitnie ;)

      Usuń
  18. Zacytuje slowa Coco Chanel" Czarny i bialy....oba kolory sa pieknem absolutnym.To perfekcyjne polaczenie.Ubierzcie kobiete w te kolory a nie bedzie widac nokogo innego "pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam tę serię w TV, już wtedy Hitchcock to była klasyka, a teraz jest klasyką w klasyce:-). Twój wybór stylizacji również:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za klasyką w kinie, zwłaszcza okołokryminalnym ;) Co do ubrania, to... kurde, nie wiem, może i klasycznie (nie znam się) ;)))

      Usuń
  20. Oglądałam, bardzo lubiłam ten serial. Czerń i biel - u mnie zawsze znajdzie miejsce / ostatnio wracam to niego coraz częściej/. Świetne spodnie, super wyglądasz, prosto i z klasą...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie jakoś rzadziej. Ale nie stoi za tym żadne filozofia, tak się jakoś składa ;) Tereaz jak mam remont w chałupie, to w ogóle się nie ubieram, można powiedzieć :)))

      Usuń
  21. Muszę się zainteresować tym Hitchcockiem, pamiętam jego filmy z dzieciństwa i zawsze, gdy tylko coś odgrzewają w telewizji oglądam z takim samym zainteresowaniem. Potrafisz zrobić takie pozornie proste rzeczy - biały dół, czarna góra i nagle jest efekt WOW. Twoje włosy i biżuteria są oczywiście nieodzowną częścią tego pomysłu. Super, idę sobie kupić taką koszulę :))))) . Buziaki - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie oglądam nic w tv, wyszukuję w necie (albo trafiam przypadkiem raczej). Skarbnica ;)
      Dzięki wielkie :) ;)

      Usuń
  22. Ciuchy pod kolor, to mi się podoba i podobają mi się jeszcze Twoje odpowiedzi na niektóre komentarze. Ty to jesteś udana kobita.
    Stare filmy uwielbiam, tego typu również i bardzo, szkoda tylko, że mam mało czasu na ich oglądanie (w ogóle mam mało czasu)
    Klasowy zestaw, elegancki, a bluzka podkreśla Twoją zgrabną figurę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, może trochę specyficzna ;)
      Raz na jakiś czas kawałeczek czasu się znajdzie ;)
      Ech, z tą figurą - dawno i nieprawda ;))

      Usuń
  23. Pięknie i elegancko, biżuteria piękna barokowa!!! Mega!!! A jego filmy oglądałam, uwielbiałam, trzeba powrócić!!!

    OdpowiedzUsuń