U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

piątek, 26 maja 2017

No jasne

 Nie będę ściemniać, białe spodnie są z sh :) Wahałam się przy mierzeniu, czy brać. Nie wyglądały najkorzystniej (ja w nich). Podobały mi się jednak ze względu na wysoki stan i kieszenia na skos. Zależało mi też na białych i to szybko. Dodatkowym atutem była ich niezniszczoność (co w moim sh nie jest takie oczywiste) i cena (12 zł). Dlatego się zdecydowałam. Biegusiem udałam się do sprawdzonej krawcowej od przeróbek i poprosiłam o dokonanie małych napraw. Efekt końcowy zadawalający. Portki się noszą. Aby uczcić sytuację, zakupiłam butlę płynu do prania białych ubrań. W razie jakbym dała plamę, będzie imprezka. I wszystko jasne ;)

 Z okazji Dnia Matki - matkom polkom, matkom światówkom - Wszystkiego Najlepszego. Nie da się porównać z niczym tego statusu. Matka wie. Kto jak nie matka. Matka nawet jak się wścieknie, to i tak kocha. To jasne, jak... ja w tym poście ;) :D

spodnie - sh 
bluzka - Szachownica
sandały - CCC
torebkokoszyk - pamiątka z wakacji w Bułgarii
pierścionek - prezent od męża na 5-tą rocznicę ślubu (czyli swoje lata ma) ;)
kolczyki - zasoby biżuteryjne 

56 komentarzy:

  1. ładnie Ci w jasnościach Matko Polko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ze mnie taka skromna matka, jednodzieciowa i na szczęście nie nawiedzona (co częste u mam obecnie) ;)

      Usuń
  2. Ja też tak czasami kupuje w SH i daje do przeróbki,tylko wtedy całkowity koszt to np. nie 12 zł ;-) ale i tak się opłaca ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałam o całkowitym koszcie ;) Za przeróbki dałam 20. Summa summarum - opłaca się bardzo :D

      Usuń
  3. fjne portki
    biale
    lubie to wiadomo

    i tak
    wiem jak to jest z ta miloscia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo? Ja tam nie wiem. Wiem, że mnie się zachciało :DDD

      Usuń
    2. Ale komu? Bo dla mnie to nie jest oczywiste, co kto lubi :D

      Usuń
  4. Nie będę ściemniać, wyglądasz jak pani z żurnala z lat 80/XX. Aż mi się młoda młodość przypomina i niemieckie gazety, które moja mama kupowała za obcą walutę. No po prostu: can't touch this.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że mam jakieś ciągotki do lat 80' ostatnio (starzeję się i robię się wspominalska) ;)

      Usuń
  5. hej Matka :) dobrze kapitał zainwestowałaś, bo wyglądasz REWELKA!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hajka! No, ja to wiem, gdzie utopić piniondz :DDD

      Usuń
  6. Bardzo fajnie, trochę na luzie, trochę miękko. Taka bardziej ciotka z Ameryki niż matka Polka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciotka! No teraz to padłam. Aż tak źle ze mną!?!? :DDD Realnie rzecz biorąc, ciotką nie jestem, za to matką owszem ;)

      Usuń
  7. Ładny fason, też bym brała;) Ciekawa jestem jak wyglądały przed przeróbkami. Tak by mi się przydała taka krawcowa przy domu, ale jakoś nie mogę się zebrać na poszukiwanie/rozpytywanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądały, a raczej ja w nich, jak chłop z nadwagą 40 kilogramową.
      Moja pani krawiec urzęduje w Domu Kultury - żeby było ciekawiej ;D

      Usuń
  8. Bo tak My Mamy mamy... Kochamy bezgranicznie...
    A Ty taka jasna jaśniejesz.
    Ja też lubię białe portki i to nie tylko wiosną i latem.

    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą w stu procentach:)))matka nawet jak się wkurzy i tak kocha:)))ślicznie Ci w jasnościach a spodnie super:))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że zostając matkami, coś nam się w systemie przesystemowuje i uwalnia się moc ;) :)

      Usuń
  10. Ślicznie Tobie w tych spodniach i ogólnie w bieli.
    Mama - najcudowniejszy cud świata.

    pozdraiwam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię jasności (ale ile się napioooorę!) :D

      Matki to twardziele ;)

      Usuń
  11. Jaśniejesz jasnością najjaśniejszą.I tło fotek takie dopasowane. Pięknie matko, oj pięknie. Mnie też biel wciągnęła na maksa i nawet wizja odplamiania i prania mi nie sytaszna. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie leżą super, czasami małe poprawki i o wiele korzystniej, nawet idealnie bym powiedziała.
    Wszystkiego NAJ! z okazji Dnia Matki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te spodnie mają swój, specyficzny może, krój. Ale poczułam się w nich jak u siebie :)
      Dzięki, nawzajem i zdrowej nogi ;)

      Usuń
  13. Noooo... mamusiu, pięknie Ci w tych porciętach :). Piaszczyste tło idealnie podkreśla ich biel :)!!!
    Tydzień temu wyprasowałam sobie swoje białe portaski i albo leje, albo w perspektywie mam babranie się piaskownicy na placu zabaw!!! Wiszą więc i czekają na właściwy moment ;). Haha... ty dałaś radę w swoich w piaskownicy ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio ciągle po takich piaskownicach błądzę. Właśnie wróciłam z łażenia po Pustyni :D

      Usuń
  14. No i stało się jasne, że spodnie wyszły super. Total biały 'look' letnie marzenie. I ta torebunia !!!!! Za życzenia dziękuję - i Tobie również wszelkich matczynych radości życzę. Całuski - Margot ;))))))))
    P.S.
    Czy Ty się na tym piachu położyłaś ??? ;) :D :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że się nie kładłam. Góra piaskowa za mną, bez ściemy :D ;)

      Usuń
  15. Sivka, o żesz jasna.... dobrze jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jasny gwint, jak tu się jasno zrobiło!!! ;D portki pierwsza klasa, super w nich wyglądasz! na imprezce będziesz błyszczeć :) a życzenie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I stala sie jasnosc :)))) pieknie,cudnie,oblednie,uroczo,genialnie i jeszcze takie tam slodkosci :))Koszyk obledny :)

    PS: dziekuje za zyczenia,biore podwojnie bo ja to matka Polka i matka swiatowka jestem :)) Takie mam szczescie,ze Dzien Matki obchodze 2 razy :)))W sumie biedne te moje dziatki bo musza 2 razy myslec o prezencie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Ach, ile tego :))
      Szczęścia i prezentów nigdy za wiele ;)

      Usuń
  18. Piękne portki na Pięknej mamie:) dobrze , że je kupiłaś, bo są bardzo ładne. W bieli jest Ci super i ta delkatna biżuteria i beżowe delikatne dodatki. Super całość, buziole.

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko - naj naj. Powtórzę się, pięknej we wszystkim pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę dyskutowac, ale wiesz - ja skromna dziewczyna. Gdzie mnie tam do piękna ;)

      Usuń
  20. Superowe te portki, każdemu zazdroszczę wyglądania w białych, ale ja też w końcu dorwałam takie dla mnie znośne :)) Tylko kulde płynu nie mam, ale podobno aspiryna jest świetna :)
    Pięknie wyglądasz, super dodatki, koszyczek i te rzemieniowe sandały i pasek :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są super. Udało mi się, nie sądziłam nawet. Kurde, nie mam aspiryny! ;)
      Dzięki :) Buziak :*

      Usuń
  21. Sylwia, bardzo dobrze Ci w bieli, także nie tylko szary możesz pokochać, tło zdjęć jak zwykle przemyślane, nowa fryzurka też fajna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja w jasnościach kocham się od zawsze, co przez te lata bloga chyba było widać ;) :) Fryz ostatnimi miesiącami taki sam prawie ;)

      Usuń
  22. Ostatnio bardzo lubię takie jasne zestawy o dziwo! Całość bym nosiła.
    Jakie już masz włosy długie. Też chce zapuścić, ale nie wychodzi mi :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdziwy komplement. Ty się tak nowocześnie ubierasz. :)
      Zawzięłam się. Ale... nie zamierzam hodować włosów do pasa. Różnie się może potoczyć w tym temacie ;)

      Usuń
  23. No to wszystko jasne. Spodni zazdroszczę, ja niestety w sh nie znalazłam, mam jedne białe, bawełniane upatrzone w Orsay'u, ale czekam na przeceny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przypadkiem w sumie. Nie sądziłam, że mi się tafią. Do sieciówek mam za daleko i nie chce mi się w sumie na zakupy ciuchowe wędrować. Jedynie na potrzeby syna muszę, bo rośnie :) Tak, że ten - trafiły mi się jak ślepej kurze ziarno ;))

      Usuń
  24. Lubię biel z beżem, to się dobrze komponuje . Nawet takie drobiazgi jakie widać u ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bo matka jest tylko jedna ;) Fajnie, białe spodnie nie są takie łatwe i u Ciebie bardzo podobają mi się, Jestem pod wrażeniem zdjęć!!! :)

    OdpowiedzUsuń