U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

sobota, 25 marca 2017

Mam skilla

 Masz skilla. Tak mi powiedziało moje dziecko. Co znowu mam?!?! Chwila beki z matki, a potem wytłumaczył. Mam więc skilla w robieniu na drutach. Tym razem wymyśliłam, że zrobię bezszwową sukienkę tubę. Na okrągło, na drutach z żyłką (info dla niedziergających). Pomysł z głowy 👱 Poszło na nią około pół kilograma Alize Lanagold Fine. Kolor antracyt. Skład 49% wełna, 51% akryl. Po ponad tygodniu intensywnego dziergania, wiele godzin co dzień, prawie przy finiszu, sprułam wszystko. I niezrażona zaczęłam od początku. Co to dla mnie. Przecież mam tego, no. Skilla ❤

 Parafrazując słowa piosenki z ubiegłego stulecia klik, mogę zaśpiewać: Każdy ma jakiegoś skilla, każdy jakieś hobby ma... 🎶 🎤

 

Taaaaakiego mam skilla ☺ 👐 
   sukienka - hand made by Sivka
marynaszcz/płaszczarka - New Yorker 
buty - Dr.Martens
miejscówka - Pilica

Kolczyki pamiątkowe, przywiezione lat temu kilka z Bułgarii klik
Pierścionek nieprofesjonalnie pomalowany na siwo lakierem do paznokci: 


Taki bonus. Bo też na okragło:

     

74 komentarze:

  1. Ale masz skilla...:) Sukienka piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, nawet nie wiedziałam :D
      Dziękuję :*

      Usuń
  2. COOOO sprułaś gotową sukienkę ????? Trzeba było powiedzieć - ja bym kupiła od razu, bez namysłu i przymierzania !!!! ;) Rewelacja - Twój 'skill' to prawdziwa nie tylko umiejętność, ale raczej talent. Całość nieziemska - i te kolczyki !!!. Pozdrawiam- buziaczki - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, prawie całą. Była za ciasna. Nie kupiłabyś. Liczę sobie dużo :D
      Bardzo dziękuję.
      Czy talent - nie wiem.... Zdolność manualna ;)
      Serdecznie pozdrawiam :) :)


      Usuń
  3. Kołacz na okrągło , jezzzzzu nazwa mi uciekła , ale oryginalnie sa węgierskie
    Inne luxemburskie nazywają sie Bamkuch , ciasto pieczone jak na grillu obracamym
    Skills nowy super !
    Moje to czasem maja mieszanki językowe
    Mamo zbierałam dzis Apele ( znaczy apel jabłko po luxembursku ,
    Albo
    Jaka fajna bulka ( czyli po fr piłka, kulka - boule )
    Albo
    Allergie , zawsze z maniera francuska ;)

    Albo
    jak byliśmy ostatnio w bierger ( znaczy w górach ) .....
    Ech ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj czasem trudno zrozumieć język młodych:)))sukienka hit:))ja jestem zawsze pod wielkim wrażeniem Twoich prac:))super kolczyki:))a płaszczyk jak widać pasuje do wszystkiego:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowomowa ;) :)
      Dziękuję bardzo, Reniu :) A z płaszcza nie wyłażę, od kiedy go mam. Ale chyba za chwilę będzie na niego za ciepło. No i dobrze! Serdecznie pozdrawiam :) :)

      Usuń
  5. Rewelacyjny Skill, cokolwiek to znaczy. Świetna, świetna sukienka. No, ale włosy!!!! super:)) Bardzo dobrze ci w tej fryzurze. Zresztą w każdej było ci dobrze.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no tak, ja też nie wiedziałam :)))
      Dzięki wielkie ;) :)

      Usuń
  6. Sukienka rewlacja! Jesli Ci sie jej pierwotny wyglad nie podobal, to wcale sie nie dziwie, ze ja sprulas. Oplacalo sie, bo i sukienka i Ty, Sylwio wygladasz w niej BOSKO!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądała identycznie (prawie) jak ta. Ale wyszła zbyt ciasna. A przy tym fasonie - nie było rady, musiałam poprawić. Bardzo bardzo dziękuję :) :) :)

      Usuń
  7. Sukienka wyszła super i bardzo mi się podoba. do tego ten kolor, a ja lubię takie kolory. Ja też mam to na s...:) czyli jest nas więcej:) okrągłe to bardzo, a już myslałam, że pokonam słodycze. Pamiątka ładna, a pierścionek pomalowany odpowiednio. Do tego wszystkiego cudownie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, Jolu :) ;)
      Słodycze - rzuciłam miesiąc temu. Ale tęsknię :D

      Usuń
  8. Sukienka jest piekna i pieknie w niej wygladasz, a zdjecia w terenie - urokliwe. Gratuluje pomyslu. Pozdrawiam, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pochwały czegoś, co się w pocie czoła wytworzyło, cieszą BARDZO ;) :)

      Usuń
  9. Sylwia, dzięki Twemu blogowi przynajmniej znam współczesny język młodzieży, bo tak to bym nic nie wiedziała, sukienka fajna, jak zwykle fajne fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, jak czasem słucham swojego synka, to jak jakiegoś ufoludka. O czym on gada - se myślę. Ale jak zaczynam dopytywać, to jeszcze bardziej nie kumam :D

      Usuń
  10. Ale seksi ta sukienka, a raczej Sivkulec w tejże sukni :)!!! No jak nic.... masz skilla :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szał we wsi :D Coś jest na rzeczy, bo zwykle obojętny na ciuchy fotograf, sam, nie pytany, stwierdził, że "ale ładna!" :D

      Usuń
  11. Piękna suknia i -rzadko mówię komplementy kobietom- piękna właścicielka. Tylko może żeby czasem choć cień uśmiechu:) Poproszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję pięknie :) A uśmiech... był ze dwa posty temu :D Zapominam zwykle. No i nie umiem się tak uśmiechać do aparatu "na zawołanie". Wydaje mi się to sztuczne. Chyba, że naprawdę jest zabawnie ;)

      Usuń
  12. Bardzo fajna jest ta sukienka. Na Tobie wygląda lepiej aniżeli na wieszaku. Dalej nie zrozumiałam tego skilla, ale Martyna mówi, że to umiejętność, zdolność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się zawsze wydaje,że na wieszaku lepiej :D
      O widzisz, jak dobrze mieć w domu tłumacza, co przełoży z ichniego (młodzieżowego) na nasze :D

      Usuń
  13. Ty nie skilla masz Siveczko, a pierdalnięta jesteś. Taką kieckę udziergać i potem spruć. To niepojęte jest. No żal dupę ściska. Jak dobrze, że choć na fotkach jest. Buziaki szalona kobieto.
    Danka (już nieco odespałam, ale nadal padam na twarz).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprułam i zrobiłam od nowa - przecie napisane. Chyba jeszcze Danusia śpi :DDD

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się ta sukienka. Lubię taki i chętnie bym przygarnęła :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna sukienka... super rozwiązanie pod biustem :) Płaszcz idealny do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra sukienka. Artystyczna nawet, więc umiejętność tym lepsza. :) Fajne zdjęcia, okoliczności przyrody, i oczywiście Ty :)
    Druty z żyłką trochę mnie denerwują, ale raczej niesłusznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artystyczna - dziękuję, to najpiękniejsze co mogłam na jej temat przeczytać :) :)

      Druty z żyłką są git dla kogoś, kto jak ja, nie cierpi zszywać boków ;)

      Usuń
  17. Mam pytanko czy Lanagold Fine gryzie?
    Such skills agrees with You perfectly ;)
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic a nic. Jest przyjemna i miękka w dotyku :)

      Usuń
  18. To się poczułam jak nastolatka, bom wiem co to znaczy mieć skila:).
    Bardzo podoba mi się ta sukienka, a że kosztowała Cię podwójną pracę, to podoba mi się podwójnie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontakt z młodzieżą robi swoje ;)
      Podwójnie dziękuję :) :)

      Usuń
  19. Ja bardzo podziwiam twoją cierpliwość, bo w życiu bym nie pruła prawie skończonej sukienki. A znaczenie tego określenia znam tylko dlatego, że dużo w gry gram. :D
    Ps. Twg to dzisiaj o tobie myślałam, bo doszłam do wniosku, że ja ostatnio non-stop w szarościach chodzę ubrana :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie jest cierpliwość, ale determinacja. Prułabyś, jakbyś się w wymarzoną sukienkę nie mieściła jak należy. Nie lubię rezygnować z marzeń, skoro są w zasięgu ręki. A konkretnie dwóch rąk. I drutów ;) :D

      No proszę ;)

      Usuń
    2. Ale cierpliwość trochę też, bo jak to ze spokojem pruć. :D

      Usuń
    3. A tak to ja w sensie Bambusowy Kot Ale na innym mailu zalogowana. :P

      Usuń
    4. Ze spokojem to nie prułam. Raczej jak furia, byle szybko zacząć narabiać straty :D

      Usuń
  20. Super sukienka, super ten Twój skill, i boskie te serdecznie kolczyki ogromne do tego :))
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jestem z niej przemegazadowolona :D

      Usuń
  21. No masz skilla, masz, bez wątpienia:)) Jesteś tak pozytywnie zakręconą osobą w kwestii robótek ręcznych i prócia, że nie znam takiej drugiej. I do tego cuda Ci normalnie wychodzą, jak właśnie ta taliowana tuba:)) Prześliczna!!! Wielkie kolczyki też rzucają się w oczy:)
    Wszystko baaardzo super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię co mogę, czego dusza zpragnie ;) :))
      Dziękuję Ewcia! Kolczyki mi się w ostatniej chwili przypomniały, aż nie byłam pewna, czy jeszcze są całe. Ufff, były ;)

      Usuń
  22. Masz skilla /jak zwał tak zwał ale masz!/. Sukienka super.
    Pozdrawiam wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka rewelacyjna, fajne te ściągaczowe historie czy wzorzyste ( nie znma się na tym), podkreślają figurę, zdjęcia z tym "łukiem" bomba!!! Podziwiam talent i wytrwałość!!! Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam krótkie warkocze w ramach ściągacza. To plus dodawanie oczek - i wytaliowałam sukienkę. Dzięki serdecznie, Lilu :) :)

      Usuń
  24. Twoj skill jest gigantycznych rozmiarow :)))) sukienka cudowna i ten warkocz? podkreslajacy ksztalty sylwetki:)))) zdjecia idealnie zgrane ze stylizacja:))) chyba to kolejny skill:))) jestem zauroczona i troche zla na siebie ,ze nie mam takich talentow :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warkocze warkocze :)
      Tak, lubię dopasowywać tło. Czy to skill, to nie wiem, ale bzik na pewno ;)
      Zapewne masz swoje talenty, ktrych mnie brak. Nic w przyrodzie nie ginie :D ;)

      Usuń
  25. Znaczy się masz fajny teraz czas z synem :)) Sivka przyszłam i cudo u Ciebie zobaczyłam sukienka plus martensiki no Ty wiesz, że dla mnie to bajka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, bardzo. Fochy, kłótnie 20 razy na dzień o wszystko i nic, dyskusje, głupie pomysły, że głowa boli. Suuuper :DDD

      Usuń
  26. skill, że to z angielskiego, tak?
    Sukienka jest kapitalna, świetna taka tuba, super Ci w tym fasonie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. A masz skilla, masz. Fajnie wyszła ta kiecka, lubię takie fasony tuby.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sivko witaj :), tak - w IT jest tak na porządku dziennym ;)- mamy skille, ktoś przygotwuje nam 'proposale', wpisujemy coś na numer solda, a na końcu stronie 'www; dobrze działa 'paginacja'. A 'tubostwór' wyszedł super - jak wszystkie inne stwory :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!!! Wracaj :)

      Mój syn ma chyba chęć dążyć w tym kierunku. Ale pewnie mu się jeszcze zmieni ze 100 razy.

      Dzięki :*

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam sukienkę na insta i bardzo mi się spodobała. Cała stylizacja na duży plus:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też dojrzałam ją na IG. Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana, sukienka przepiękna! też kiedyś miałam takiego skilla i zrobiłam sobie sukienkę. chciałam, żeby była długa i prost, robiłam ją i robiłam, w końcu zrobiłam;) ubrałam i okazało się jakaś nie taka jak sobie wymyśliłam, wydłużyła się ... i też ją sprułam , ale drugiej próby nie podjęłam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, często tak bywa-ło. Bo już nie bywa; wiem jak robić, żeby było jak chcę. A jak coś nie pójdzie, to przerabiam ;)

      Usuń
  34. Też się dowiaduję nowych rzeczy od syna:D
    A fajną tę kieckę wydrutowałaś! I figurkę jaką w niej nasz! Fiu, fiu...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajka mądrzejsze od kur. No i o to chodzi ;) :)

      No, nieskromnie przyznaję, że bardzo fajną. Sukienkę, w sensie. Bo z figurą, to...yhm, yghmm, hmm :D

      Usuń
  35. Fajnie mieć takiego skilla;)
    P.S. Ładna fryzura, z ciekawością przypatruję się kolejnym zmianom:)

    OdpowiedzUsuń