U SIVUCHY

Sivka. Rocznik '73. Zespół Niespokojnych Myśli i Rąk. Przekorna indywidualistka. Handmajdzistka. Pasjonatka tworzenia. Lubi chadzać swoimi ścieżkami. Robić zdjęcia. Odwiedzać miejscówki. Mieszkanka Jury. k o n t a k t: Sylwia2008s@wp.pl

Strony Rękodzielne

Wyświetlono

Instagram

Instagram
sivkasivucha

Translate

niedziela, 22 maja 2016

Janosicka na turnieju

 Kto się przezywa, sam się tak nazywa. W takim razie nazywam się Janosicka, bo tak przezwałam swój sh-owy, całkiem świeży, nabytek. Bluzkotunika z  koronkowymi wstawkami. Lubię folkowe klimaty odzieżowe łączone z czymś codziennym. Żeby było nietypowo ale jednakowoż użytkowo. Jak się już tak wyubierałam w poniższy za przeproszeniem outfit, stwierdziłam, że wyglądam PRAWIE jak Janosik. Albo bardziej jak pomieszanie Janosika z Maryną :D

 W stroju owym wybrałam się towarzyszyć synowi w zmaganiach turniejowych na szachowych Mistrzostwach Olkusza w kategorii do lat 16. Zajął piąte miejsce. Jesteśmy (my, rodzice i on, nasz syn) bardzo bardzo bardzo dumni i uszczęśliwieni! Tym bardziej, że gra w klubie od niespełna pół roku, nie ma doświadczenia w turniejach, a stawał w szranki z przeciwnikami doświadczonymi i utytułowanymi. W nagrodę dostał (sam sobie wybrał) czajnik elektryczny :D

 bluzkotunika - SO BIN ICH, sh
portki dżinsowe  - staroć z szafy, pokazywane po wielokroć, np. w TYM poście.
buty - CCC
   

54 komentarze:

  1. Gratuluję zdolnego synka :) Fajna nagroda na turnieju szachowym :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nagrody poważne, tak jak gra w szachy ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajna jest ta bluzeczka. Synek zdolny po mamusi, co? Pogratuluj mu ode mnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Nie, nie po mamusi. Przynajmniej nie w tym temacie. Nie umiem nawet rozstawić pionków szachowych. Zdolny sam po sobie :) :)
      Pogratuluję, dzięki!

      Usuń
  3. TO prawdziwy mistrz szachowy Wam się zapowiada. Pół roku i takie osiągniecie. Gratulacje :-)
    Bluzka ekstra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy :) Póki co faktycznie, wykazuje spory talent w tym kierunku :)
      Dzięki!

      Usuń
  4. Gratulacje dla synka :) Ale, że czajnik sobie wybrał, to mnie zaskoczyłaś, gdzie to jeszcze taka młodzież ... Bluzeczka janosikowa ładna, a drzwi to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciał ekspres do kawy, ale ktoś mu zakosił sprzed nosa :)) Inna sprawa, że zabawki były tylko dla grupy przedszkolnej, która brała udział w turnieju(dużo takich maluszków szachowych! Aż byłam zadziwiona.) Gdyby miał do wyboru nowy model smartfona, to wiadomo - czajnika by nie było :)))

      Usuń
  5. Fajowa koszula lubię te klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matka rozbójnicka, ale młodzież uczciwie wygrywa - to jest dopiero różnica pokoleń.
    Folki na koszulach wysoko cenię. Bardzo reprezentacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała, że tak właśnie u nas jest :D

      Usuń
  7. Twoja Janosikowa bluzka bardzo mi się podoba,też lubię folkowe klimaty:)))synowi bardzo gratuluję:)))oczywiście że macie być z czego dumni:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka wysoka lokata w turnieju, który jednak rządzi się swoimi prawami i bywa mocno stresujący, to piękny wynik!
    A tunika mnie zachwyca, bardzo stylowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stres jest, ale bardzo motywujący. Wybór zawsze należy do syna, czy chce w tym brać udział czy nie. To wszystko jego pomysły, jego decyzje, nam nie pozostaje nic innego ja wspierać, trzymać kciuki i organizować dowóz :D
      Dzięki :)

      Usuń
  9. Gratuluję i synowi i rodzicom :) świetnie się prezentujesz :) kolor bramy obłędny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki wielkie :) :)
      Ach, takie wrota zawsze zachwyt!

      Usuń
  10. Rekawy!!!! Pikny janosickowy detal - hej...<3
    Gratulacje dla szachisty!
    Usciski. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Hej! :D
      Dzięki, przekażę :) :)
      Uściski :)

      Usuń
  11. Bluzka świetna, pasuje do Ciebie idealnie.
    Gratuluję synowi no i Wam - rodzicom. Wiele sukcesów życzę młodemu.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Młodemu jeszcze raz gratuluję!!!
    A Tobie tej Janosicki! Lubię takie rękawy przy bluzkach:))
    Te drzwi też mi wpadły w oko:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak żeś mu napisała na fb, że aż się wzruszyłam do łezki w oko! ;)
      Drzwi - no, odlot! Na ich widok oszalałam i wróciłam specjalnie, żeby były tłem. Ach, to zboczenie blogowe :D

      Usuń
    2. Bo to naprawdę mądry chłopak! Będziesz jeszcze miała z niego pociechę:))
      Mój się wciąż miota... Znowu mamy ciężki koniec roku...Ale też uważam, że niegłupi z niego facet, tylko sam sobie stwarza problemy, które SAM chce rozwiązać...

      Hehehe, to zboczenie blogowe, to tez mam... Idę gdzieś i wszędzie tła widzę:D

      Usuń
    3. Kurde, rozumiem Twojego syna...Sama tak sobie komplikowałam, nikogo nie słuchałam, jednocześnie nie widząc rozwiązania a powoli i sensu. I naprawdę popieprzyłam sobie życie na spory kawał czasu. Po latach wiem, że powinnam sobie dać pomóc, trochę bardziej posłuchać starszych... Niestety, to taki wiek, trudny, przełomowy. Od rodziców takich dzieci (młodzieży!) wymaga cudu - jednoczesnego bycia i niebycia. Żeby młody nie miał poczucia, że ktoś za niego decyduje, a jednocześnie jednak trzeba jakoś pokierować... Trzymam kciuki. Za niego i za Was!

      Usuń
  13. Moze byc i janosikowa :)
    Zwyczjanie fajna jest

    OdpowiedzUsuń
  14. Janosikowo czy nie, cudną bluzkę wynalazłaś. Portki i buty też trochę janosikowe ale tak bardziej nowocześnie. Zresztą fajoskie to wszystko:)
    Dla synusia duże brawa. Zdolne dziecko, po mamuni pewnie ( tatusia nie znam ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama wpadła mi łapy.
      Tak, wszystko janosickie, buty i spodnie specjalnie tak dobrałam, żeby był ten efekt. Fajnie,że ktoś to zauważył :) :)
      Zdecydowanie nie po mamusi, matka nie umie grać w szachy :D

      Usuń
  15. Bluzka super, a szachy to inna wyższa para kaloszy. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię film o Janosiku z Markiem Perepeczko. Piękna sceneria, muzyka, fantastyczni aktorzy. Tunika urocza. Biała koszula z dżinsami zawsze się sprawdzi :)


    PS. Gratulacje dla Syna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam dość, tyle razy go oglądałam, że już nie mogę :)))

      Dzięki, przekażę :D

      Usuń
  17. Wpadnijcie do Rybnika na piknik 12.06- w parku są stoły do gry w szachy, będzie syn miał zajęcie, a ty w tym czasie spotkasz się ze mną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie, biorę pod uwagę, ale nie obiecuję, bo u nas gorący okres niesprzyjający planom :)

      Usuń
  18. Czajnik elektryczny - musi byc smakosz herbaty :) Bluzka marzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespecjalnie :)))
      Co do bluzki - się zgadzam ;)

      Usuń
  19. Gratulacje dla utalentowanego szachisty.
    Superowa jest ta Janosikowa bluzeczka. Z resztą białe koszulowate bluzeczki w zestawieniu z dżinsami zawsze mi się podobały; ponadczasowy zestaw. Poza tym lubię rzeczy nawiązujące do folkloru. Urzekły mnie te falbanki przy rękawach.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę, dziękuję :) :)
      Mnie też (te falbanki) ;)
      Serdeczności dla Ciebie

      Usuń
  20. Moja Droga - jesteś szczęściarą. Szczupła, zgrabna. Wszystkie ciuszki leżą na Tobie jak marzenie:)
    Podobają mi się Twoje zestawienia kolorystyczne i ubraniowe.
    A co do Janosika, to szkoda że takich mężczyzn już nie produkują. Hej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, aż tak dobrze to już nie jest, brzuch trza wciągać ;) :))
      Dzięki!
      Jako mama chłopaka staram się jak mogę, żeby wyrósł nie na dupę wołową, a na prawdziwego faceta. Nie jest łatwo :)

      Usuń
  21. Gratulacje dla syna przede wszystkim:)
    Kapitalnie wyglądasz w dzisiejszym stroju, koszula, kierpce, galoty, że hej.... ale pytam się ja Ciebie, gdzieś zgubiła zielone korale.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, mam ;) Tu nie pasowały. Bluzka ma troczek z koralikami po szyją, a ja - co za dużo to mnie boli :)))

      Usuń
  22. Musi być faktycznie dobry skoro tak szybko osiągnął tak wysokie miejsce. Masz bardzo praktycznego synka :-) Koszula jest świetna a cała stylizacja bardzo nowoczesna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że jest :)
      Praktyczny z konieczności, bo takie były nagrody ;)))

      Usuń
  23. Gratulacje!!! Dla mnie szachy to gra zbyt skomplikowana :)!!!

    Koszule upolowalas swietna!!! Tez lubie takie folkowe klimaty ciuchowe :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje!! Szacun dla młodego!! Ja mojego ścigam na szachy co tydzień ;)
    A bluzka cudo!! Ja upolowałam sukienkę w tym stylu. Muszę się w nią wystroić ;)
    Pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, przekażę :) Mój łazi 3, a bywa że 4 razy w tygodniu.
      Bluzka się udała, fakt. Czekam na Toje cudo ;) :)

      Usuń
  25. Wow Twoja latorośl jest wielka !!! gratuluję :) A Twój out- coś tam mnie kupił :) ja też tak lubię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz wielksza ;))
      Dzięki!
      No, mamy zbieżne upodobania ciuchowe ;)

      Usuń
  26. chmurkowe drzwi z lazurową kłódką
    do takiej janosikowej - cudeńko!

    OdpowiedzUsuń